Klara vappen,bara vatten!;)

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, huhtikuu 30, 2002, 04:34:15

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

pojat on just tollasia,ainakin tietyssä iässä. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

hei! tuo kuulostaa tutulta...tulee ihan oman luokan pojat mieleen.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

tytöt ne vasta tuommoisia onkin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Riippuu vähän kyllä ihmisestäkin.Myönnettäköön että kyllä ne suurin osa täälläpäin on sellasia. ::)

Hiltsu

Onhan ne kaikki vähän sellasia.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Minä olen löytänyt pojan ts. miehen joka tykkää Apulannasta ja josta minä tykkään.  :o
Tai siis en tykkää. Emminävittuedestiiäiikääheikaiei.
Time goes on, I wont.

vik

minä tykkään yhdestä rokkipojasta vaikka yritän olla tykkäämättä.  :-/
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

minä tykkään exästäni vaikka yritän olla tykkäämättä.repikää siitä.ei oo helppoa.  :(

kreisi_greippi

minäkin tykkään ygdestä tyypistä...mutta minä olenkin ujo, joten se siitä.
...ja sitoutumiskammoinen...

Hiltsu

Minä en nyt taida tykätä kenestäkään.
Eikä sillä ole väliä, että tykkäänkö vai en, kuin en minä kumminkaan mitään.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

en minäkään mitään...liikaa muuta puuhaa.

Hiltsu

Voisihan se ihan olla, mutta minä nyt olen vähän tälläinen. En edes itse taas tiedä.

kreisi_greippi

Hiltsu

Niin olen. Pidänkin siitä vähän välillä ehkä liikaakin kiinni. En suostu koskaan tekemään mitään niin kuin muut, jos en halua.

Vilkku

No mutta, se nyt on pelkästään hyvä asia.

Minä olen turhan itsepäinen useinkin, mutta koen, että se on paljon parempi kuin se, että tekisin aina mitä muut tahtovat. Tiedän, että joskus pitäisi antaa vähän periksi ja vähän nöyristyä, mutta inhoan sellaista jees-meininkiä niin paljon. Armeija olisi minulle kova paikka, en siedä komentelua pitkään. Varsinkaan aikaisin aamulla :)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.