Ha haa!!

Aloittaja night-girl, huhtikuu 09, 2002, 02:30:39

« edellinen - seuraava »

vik

olen nähnyt Rasmuksen livenä kolme kertaa.

vuonna 01 kaksi niistä, ja sillon dikkasin.

vuonna 02 edellispäivänä Seinäjoella, ja oli jotenkin kamalan tylsää.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä näin rasmuksen viime lokakuussa ja niitten lava-esiintyminen on kyl hyvää mut uus musa ei enää kolahda....
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

eipä siinäkään mitään vika ole, ei vaan kolahda ei...
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä en tykkää Rasmuksesta... Toiset tykkäävät ja saavatkin tykätä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

mitä bändejä te muuten ootte nähny livenä?
gallup, gallup!

Vilkku

No, festareilla nyt on tullut nähtyä vaikka mitä. Jos nyt puhutaan sellaisista joiden keikoille/konsertteihin olen nimenomaan mennyt, niin muutama vuosi sitten olin Michael Jacksonin konsertissa. Älkää kysykö. Ikinä mitään.

Kanadassa olin pari vuotta sitten Guess Whon konsertissa. Siellä oli mukavaa. Ja mukavaa oli myös niiden jälkeen yhden hääparin yhteispolttareissa [!] joissa ihanat kanadalaismiehet kävi iskemässä mua. "Hello beautiful", sanoivat. :) *eksyy aiheesta*

Muuten ei kai ole ollut kuin Apiksen keikoilla. Siis sellaisilla missä on ollut vain yksi pääesiintyjä. Festareilla tosiaan nähty vaikka mitä ja parilla pienemmällä keikalla ollut katselemassa bändejä. Juu. Että tällainen vastaus taas tänään. :D
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Apulanta ja sitten joitakin huonoja joskus kauan sitten kai. Olenpas minä taas paljon nähnyt.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

pöh. periaatteessa ei ole huonoja bändejä. on vain niitä jotka kolahtaa ja jotka ei.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

olen nähnyt livenä ainakin seuraavat:
apulanta
tehosekoitin
rasmus
killer
kwan
neljä ruusua......
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Siis sellaisia mistä en tykkää.  ;)

KatjaRock

Mitähän sitä on tullu nähtyä. Kaikenlaista. Movetron, joka siis oli ensimmäinen live-keikka. XL5 varmaan kertaa 10. Don Huonot. Bomfunk MC's. Tiktak. Nylon Beat. Rasmusta tietysti. Zen Café. Egotrippi. Tyrävyö. Agentseja kertaa 10 myös. Neon 2. On kai niitä vaikka mitä. Apulantaa tottakai. Se kai lienee itsestäänselvyys. Festareilla tietysti tulee nähtyä kaikkea.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

minä lähden ruisrockiin!! mut oon siellä silloin, kun apis ei. :'(
mutta sen näkee sitten betonissa. :D

KatjaRock

Ruisrockissa on varmaan muksaa. Toivottavasti säät suosii.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

pelkään, että tulee liian kuuma. neljä tuntia autossa tällä säällä ei vältämättä vastaa minun kuvaani autoilun riemuista.

Hiltsu

Ei varmasti vastaa. Voisi edes sataa. Kerrankin siitä olisi jotakin hyötyäkin. Onhan se muutenkin hyvä sataa välillä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.