N.E.L.I.Öjuuri

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:18:28

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Musti :D

Kaverilla on akaattikotilo nimeltä Pörrö  ::)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

juu neliöjuuri ja rantavahdit molemmat on ihan mahtavia biisejä :)
mä kun kuulin ekan kerran ton neliöjuuri biisin niin kyllä siinä vähän hymy nousi kasvoille :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

*Wirn*

Kaikki pilkaa aina mun kania, sen nimi on Tofu... Jotain vikaa? On se nyt parempi kun mun kamusen kani joka on Paisti...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Must tos Tofu -nimes ei oo mitn vikaa, mut hei, mun frendil on koira...siis koira...jonka nimi on lötjäke. se on semmonen helvetin ruma ja tosi isokokoinen.
Ei mul siis mitään koirii vastaan oo, ja onhan mul ollu itellänikin bullmastiffi, mut niiden koira nyt vaan on ruma

*kummastelee kuinka aihe on taas päässyt karkuun*

nii, siis N.E.L.I.Öjuuri...onha se ihan hauska kappale  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Meillä on kaksi kisua, tyttö ja poika kissat. Tyttökissan nimi on Mikke ja poikakisun Pilvi ;D

Hmm.. mites tämä aihe nyt tosiaan... Neliöjuuri--->lemmikkien nimet.. noh... :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

lerppa --> tuntuu et nää aiheet aina silloin tällöin hieman vaihtuvat, mutta aina joku jonkin ajan kuluttua palauttaa keskustelun ennalleen alkuperäiseen aiheeseen :)

jouhu

Aihe vain menee omia reittejään kulkemaan... Aika mielenkiintosia nimiä ootte antanu lemmikeillenne.  ;D Teiltä ei mielikuvistus ainakaan puutu.  ;)

Ronjaronjanen

Keskustelu synnyttää aina uutta keskustelua ja mun mielestä on hyväkin näin. Eihän kaikelle kannata omaa aihetta aloittaa ja olisi aika tylsää jos ei tulis näitä "hei, mun kaverin koira on Lötjäke" -juttuja. Bytheway mun kaverin kissa on Jermakki mikä on kanssa aika hassu nimi. Mun oma kani on vaan Leevi..

Niin ja itse aiheesta Neliöjuuri on oikein hyvä kipale. Kuuntelin eilen opetellessani fyssankokeeseen mm.neliöjuuria  :)

KristalliEnkeli

Ronsku --> oon aivan samaa mieltä kanssasi, kyl mustki se on ihan o.k et nää aiheet "elää", ja kuten aiemmin totesin, kyl joku alkuperäisen aiheen aina palauttaa takaisin.

Mut sinänsä jos uudesta aiheesta alkaa tulla hirveesti keskusteluu ni silloin on ehkä parasta pistää uus otsikko, jonka alle jatkaa sitä uutta keskustelua...tai emmä tiiä...en taas oo varma mitä selitän...argh! väsymys alkaa iskeä *katsoo kelloa*, ei se kyl viel voi iskee, vaan vasta parin tunnin pääst! "täytyy pysyä virkeänä, täytyy pysyä virkeänä, täytyy...."
 :)

(sori tää sekoilu, en oo tainnu ottaa lääkitystä)  ;D

jouhu

Niin. Lääkitys on varmaan jäänyt ottamatta täällä muutamalta muultakin... ;D Esim. multa.  :D ;)

Wirtabiuha

Aivan, kaikki on kiinni lääkityksestä (niinkun Wirtanen soundissa toteaa)  ;D ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Se parhaiten nauraa kenellä on vahvin lääkitys  ;)  
Itse tosin taidan nauraa kaikkein parhaiten juuri silloin kun on ne lääkkeet päässyt vähän unohtumaan..

jouhu

Missä soundissa???!! Onko ihan uudessa vai jossain vanhemmassa?

Wirtabiuha

Aivan uusi... sieltä löytyy kahden aukeaman haastattelu Tonista ja Sipestä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

tosta lääkityksestä puheen ollen, must tuntuu aina et mun lääkityksen teho alkaa hiipuu sitä mukaan kun päivä etenee, öisin tulee parhaimmat läpät ja kikatukset, varsinkin kun öisin on tääl foorumeis lukemas noit joitain juttui.... ;D

*lisää hankinta-/ostoslistaan uusimman soundi-lehden*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.