tuukka hetkiä

Aloittaja punainen, helmikuu 13, 2005, 01:26:17

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

minäki haluan tuukan syliin!!  ::)
allekirjoittanut

jouhu

LainaaNiin monilla on varmasti hyviä kokemuksia Tuukasta ja jouhu kyllä säkin saat vielä omasi!Ihan varmasti! Niin kauan kun Temonen täällä maan päällä potkii kaikki on mahollista ja toivoa ei koskaan heitetä :)

Oi, ihanaa...:) Kiitos kannustuksesta!
Tuosta Tuukan sylissä istumisesta... Voi, voi jos olisin itsekkin joskus päässy. ::) Oliko se joulun aikaan? Tuli tuosta mielleyhtymä joulupukkiin jotenkin... ;)

KatjaRock

Lainaa

Oi, ihanaa...:) Kiitos kannustuksesta!
Tuosta Tuukan sylissä istumisesta... Voi, voi jos olisin itsekkin joskus päässy. ::) Oliko se joulun aikaan? Tuli tuosta mielleyhtymä joulupukkiin jotenkin... ;)

Se oli joskus ko oli jo lunta. Ennen joulua varmaan. Ei se nyt niin erikoista ollu, ainakaan nyt ko miettii. ihminenhän se seki on :)
Time goes on, I wont.

punainen

Mun on vaan niin outoo aatella tuukasta x) Ei sillä etteikö KatjaRock olisi niin viehettävä tyttö jonka varmasti kaikki miehet haluis syliinsä, mutta Tuukasta on saanu niin ujon ja melko pidättyvän kuvan tollaseen... :) katja saa kertoo nyt enemmän missä tollanen tapahtu ja miten!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

LainaaMun on vaan niin outoo aatella tuukasta x) Ei sillä etteikö KatjaRock olisi niin viehettävä tyttö jonka varmasti kaikki miehet haluis syliinsä, mutta Tuukasta on saanu niin ujon ja melko pidättyvän kuvan tollaseen... :) katja saa kertoo nyt enemmän missä tollanen tapahtu ja miten!
No siis mie OLEN niin viehättävä, varsinainen kissa. Eh. Tuukka oli myymässä paitoja muinoin ennen keikkaa ja menin sitte jotaki fiksua sanomaan varmaan tyyliin olet aika kiva. Sitte ko alettiin ottamaan niitä ihani kuvia jossa naama on punanen ja paksu niin jotenki päädyin sen syliin. Ei mitään hehkeää dramatiikkaa tai mitään. :D
Time goes on, I wont.

[salzaa]

no mulla on keikkojen jälkeen jotai muistoja ku on puhuttu ja otettu kuvia. semmosta tavista.

ja tulee täs mielee ku viimeks näin tuukan, viime kesänä ku ne soitti Oulun rotuaari piknikissä ja keikan jälkeen kukaan herroista ei tullu jakaan nimmareita. sit menin vähän kauemmas seisoskeleen nii tuukka oli siellä kauempana ihmisistä juttelemassa jollekkin, ei tohdittu mennä häiritseen ku ei kerta vapaa ehtoisesti menny fanien joukkoon, mutta syllä se näki meijät kun nätisti hymyili. (: [se oli muuten hassun näkönen ku piti semmosta muovipussia pään päällä ku satoi (:]

punainen

Oikeesti se oli kyllä niin hienoa kun Tuukka jakso hengata siellä yleisön puolella ennen ja jälkeen keikan vaik olis luullu et kiireisimpänä miehenä se homma olis enemmän Tonin tai Sipen.Se oli aina kiva ylläri kun pari tuntii ennen keikkaa hengaili jossain keikkapaikalla ja yhtäkkiä sellanne enkeli seisoo siinä vieressä kahvikuppinsa kaa...Niin kyllä aika monta kertaa oon nähny Tuukan ennen keikkaa kahvikuppi kädessä ja muutaman kerran myös sen meinannu herran päälle kaataa kun olin niin innoissani ;D

jouhu

Voin hyvin kuvitella punaisen pommppivan innoissaan Tuukan edessä...;D Nojoo...

[tuuli]

sillo ku mä näin tuukan, sillä oli lierihattu päässä... ::) taas jotain niitten hienoja lava spektaakkeleja.
allekirjoittanut

-ellu-

Tuukka tuli kysyy, et tiiänks mä missä se apulannan keikka on, ku se ei löytäny sinne...

[tuuli]

LainaaTuukka tuli kysyy, et tiiänks mä missä se apulannan keikka on, ku se ei löytäny sinne...

hnguåo?  :o mistä sinä puhut?  :o
allekirjoittanut

-ellu-

No ku täällä oli Apiksen keikka viime kesänä, ni jotai tuntii sitä enne Tuge kysy et missä se apulannan keikka on...

punainen

LainaaNo ku täällä oli Apiksen keikka viime kesänä, ni jotai tuntii sitä enne Tuge kysy et missä se apulannan keikka on...

Olisit sanonu et "täällä päin seuraa mua!" ja vieny Tuukan kotiis. ;) ;D

-ellu-

[tuuli]

hyi hyi, punainen, ei saa ajatella tuommoisia tuhmia!  ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.