Viper Spank "fanilevy"

Aloittaja Pirun_morsian, tammikuu 28, 2003, 04:20:50

« edellinen - seuraava »

Pirun_morsian

en malta millään odottaa... :)

2 + 2 = 5

tykkään suomenkielisestä ehkä vähän enemmän, mut days, fallout ja disko pistää odottamaan.  8)

Vilkku

Mulla on sama juttu ku Santulla... Melkein kaikki noi mulla kyllä onkin, mutta Falloutia en oo mistään kokonaisena löytänyt. Saapa senkin vihdoin.
[ -You should see my scars- ]

Pirun_morsian

se on kyllä totta kotimainen puree paremmin, mutta kyllä sitä on vähän niinku pakko saada kaikista biiseistä kaikki versiot ja onhan noi enkkubiisit ihan erilaisia ku kotimaiset... sieltä löytyy varmasti muutama helmikin ;)

KatjaRock

Onhan se kiva juttu. Mahtaa niitä _kunnon faneja_ nyt ketuttaa ku sen saa kaikki. Lällällää. :P
Time goes on, I wont.

vik

mikä tuo Disko muuten on? sitä en ole kuullut. (enkä paria muutakaan mutta ne on aikast itsestäänselviä.)

niin joo. joku on just maksanut jotain miljoonan jostain vanhasta promosta ja sitten tulee että kuulkaas näitä on nyt Levy-yhtiön kaupassa.  :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Disko on Ei yhtään todistajaa..

Mä kans mietin, että vähän aikaa sitte oli huuto.netissä myytävänä toi promoversio. Mahtaa nyt sitte ottaa päähän, kun on maksanu päälle sata euroa ja sitten se onkin kaikkien saatavilla. Vaikka enhän mä tiiä onko se promoversio muuten jotenkin erilainen, mutta ainakin on samat biisit :)

Tony Carpenter

Hyvä idea, tuossa on juuri ajateltu FANEJA, eli kaikilla on mahdollisuus saada kohtuuhintaan nuo harvinaisemmat biisit...  :D

yzeR

Lainaa

Mä kans mietin, että vähän aikaa sitte oli huuto.netissä myytävänä toi promoversio. Mahtaa nyt sitte ottaa päähän, kun on maksanu päälle sata euroa ja sitten se onkin kaikkien saatavilla. Vaikka enhän mä tiiä onko se promoversio muuten jotenkin erilainen, mutta ainakin on samat biisit :)

Eiköhän sillä promoversiolla ole vain keräilyarvoa. Ei siitä kukaan maksa sataa euroa vain sen takia, että saa kuulla ne kappaleet, cd-r:nähän sen saa vaikka mistä.

No joo. Yhdyn tässä täysin edellä olevaan kirjoitukseen.
   Pääasia näillä promoilla on se harvinaisuus.
   Eihän niitä oikeastaan edes kuunnella...Tai en ainakaan minä
   ole mitään harvinaisuuksia pahemmin jaksanut kuunnella.

Vilkku

Mulle tuli vaan yhtäkkiä mieleen, että mihin Frenzon jäi ? Mä jotenkin koko ajan luulin, että sekin on tolla levyllä, mutta ei kai sitten.

[On taas hyvä huomiokyky mullakin].

Snake

Mikäs tää Frenzon on?
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

GeGe

vik

ainakin meidän koneella päivittyvät Levarin sivut aina todella hitaasti, vaikka painelisi f5-näppiä ja tekisi mitä vain (minun taidoilla). taidan hipsiä kirjastoon tai jotain.

toivottavasti ei maksa kahtakymppiä, olen niin hiton varaton kun tuhlasin kaiken männa viikolla vastuuttomasti.
joku 5 € olisi ihanteellinen hinta.  :D varsinkin kun tulee postikulutkin ja pitäisi pari LV-sinkkua liittää tilaukseen. paitaakin olisin himoinnut, mutta eipä väkisin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

vik

hitto kun on tukossa Levarin kauppa, kauan kesti että sain tilausta perille..
hieno kansi levyssä ainakin enkä edes tilannut paitaa.
vähänkö olen vastuullinen nyt.

kauankohan kestää että platta saapuu? varmaan kauemmin kuin tavallisesti..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.