Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

*tuuli

hei, tosta tulikin mieleeni että pääsen ensi viikolla hesaan ostoksille!  :)

Wirtabiuha

tuuli -> Hei jee, sisältää mitä? Nähdään! uusia ihmisiä on kiva nähdä... tulikin mieleen että pitäisi tekstata kristallienkelille...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

emmäkään oo tota kameli sanaa koskaan enne käyttäny mutta nyt se yhtäkkii vaan pomppas jostain  :D
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

*tuijottaa kännykkäänsä* ei ole vielä tullut viestiä kameliltani Wirtikseltä *snif*....no, onhan tässä vielä aikaa ;D

Munkin mielestä uusia ihmisiä on kiva nähdä, mutta mua ketuttaa se, että mul menee aikataulut hyvin usein ristiin henkilöiden kanssa (mm. iltalukio vs. päivälukio)

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

mä pääsen hesaan vaan kerran vuodessa. kesällä. viikoksi. [köyhä elämä] ;D
ja mulla on nyt huikeat 5€ rahaa ja sillä pitäs taikoa vielä 4 lahjaa!! v.i.t.u.t.t.a.a.  mä ostan tammikuun joulu-alesta sitte niitä ens vuojen joululahjoja ni ei tarvi ressata enää ens vuonná!!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mul on vähän sama juttu, eli lompakossa on suunnilleen 2,30e ja lahjat ois viel ostamatta...jos olisin käsityöihminen, tekisin mielelläni itse joitain lahjoja, mutta kun en ole...

jouhu

Mullakaan ei oo paljoo rahnaa.. :-/ Pitäis phöllästä jostain. Tai siis nostaa tililtä, että saa hankittuu loputkin lahjat.
Pöh! Mäkin haluun hesaan!

rautalintu

Joillain on näköjään sentäs tilillä rahaa..
Mä olen ostanut tasan kolme lahjaa, mutsille ja systereille, enkä aio enempää tuhlata olemattomia rahojani.
Onneksi mulla ei ole kavereita, kerrankin siitä on jotain hyötyä ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Hesan jouluruuhka on kyllä aika rasittava... Kaikki tönii ja silleen, siellä vihastuu aika nopsasti.
Ja sitten mua taas katotaan pahasti kun kuvaan kiireisiä ihmisiä siellä ;D ..eihän niiden pitäs ees huomata ku on nii sairas kiire...  ;D

Mikä on muuten pahin jouluruuhkapäivä? oisko huominen? ku mä ajattelin käydä kuvaamassa sitä pahinta ruuhkaa  8)
Vai sitten aatonaatto...?

*Jouluruuhkassa ihminen sokkona ryntää, kadulla adventtisohjoa kyntää...*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mulla menee joka vuos hermo tohon hellsingin jouluruuhkaan ku siel on niin vitusti ihmisii ja kaikki tönii ja vaikka mitä!!  >:(
meinaan aina saada hermoromahduksen sielä :)
älä tunnusta jos sattuu

hensi_apis_fani

juu eipä mullakaan oo kauheest rahaa...paitsi just sain makelta jtn kolikoita...ja tilil on 0.68 eskoo.... :D mut oon ostanu melkeempä kaikki joululahjat...kolme ostan sit vast joulun jälkeen...mä meen hesaan tossa joululomalla...siis täsää ku nythän se sit alko....ei oo kyl yhtää sellanen olo...juu eipä täälläkään kauheest oo ruhkaa...välillä pikkasen enemmän...mut ei kyl nii pal ku hesas...xD
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

emmi

just tulin hesasta ja siel oli kyl ihan hirveetä, mua väsytti ihan sikana enkä ois millään jaksanu olla sielä, ei ollu yhtään sellasta lahjojenosto fiilistä. pari lahjaa jäi ostamatta, mutta on tässä vielä pari päivää aikaa käydä kattoon jotain tuolta hämeenlinnasta...
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

juuh, mä kävelin tänään kampista elielille sielt foorumin alakautta (maanalta ;) ) ja mul meinas mennä hermot siihen tungokseen...ootan "innolla", että pääsen oikein jouluostoksille *whihii*....eli suomennettuna *whihii* = *AaaRgH!!!*

jassu

Hanna

Fani asteikko 1-10... Olen sitten varmaan 10+ fani! Ja myöskin sellainen kiljuva teinifani joka olis ainakin melkein valmis nuoleen Tonin kenkiä x) Tonikin kun soitti mulle, niin mä aloin sen puhelun jälkeen kiljuun ja juokseen ympäri taloo. Sit mä pysähdyin ja aloin itkeen. Sit mä aloin nauraan. Mä olin ihan hysteerinen. Mutta tällanen mä oon, hullu blondi :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.