Maalin alta -kirja

Aloittaja emmi, helmikuu 11, 2004, 05:45:04

« edellinen - seuraava »

emmi

Lainasin taas pitkästä aikaa ton kirjan kirjastosta [koska en ole vielä saanut omaa] niin huomasin et siin ei ollu yhtään kuvaa vaikka mun muistaakseni siin pitäis olla jtn kuviakin..
Korjatkaa jos olen väärässä!
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Onhan siellä keskellä kuvia joo.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Voihan olla että joku on nyhtäny ne kuvat irti sieltä.
Keskellähän niitä tosiaan on...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

juhke

juu, kuvat sieltä pitäis löytyä...  :)
tie pelastaa jos uskaltaa

emmi

juuh, luinkin sitten sieltä takaa kun sinne oltini kirjotettu että kuvat puuttuu sen ja sen sivujen välistä... joku itiootti on menny repiin ne irti!  >:(
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

aika törkeesti on joku mennyt tekemään...  >:(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska....

kannattais ostaa kyseinen teos itselle, niin ei tarvis murehtia;)

jouhu

Niin... Itsekkin lainasin tossa viime kesänä tuon krjan luettavaksi ja oli, kuin olikin siellä niitä kuvia... ::) Toi on kyl törkeetä, kun mennään repii kirjasta sivuja!
Kannattais munkin varmaan hankkii toi kirja. Mistä niitä vielä saa? En ole tuolta levareitten sivuilta löytäny.

Wirtabiuha

Höpö höpö, se mitään törkeää ole! Olisitte itsekkin ne kuvat ottaneet jos joku ei olisi ehtinyt ensin! ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Se on totta, ne on vähän liian houkuttelevasti siellä keskellä :P Niitä olis paljon vaikeampi sieltä ottaa jos olisivat ympäri kirjaa tekstin seassa.

jouhu

LainaaHöpö höpö, se mitään törkeää ole! Olisitte itsekkin ne kuvat ottaneet jos joku ei olisi ehtinyt ensin! ;D

;D Täytyy myöntää, että kävi mielessä, kun oli lainassa. Mutta en ole lainaukseni jälkeen nähnyt koko kirjaa!  :o Minnekköhän se on kadonnut? Älkää katsoko syyttävästi, ei se ole minulla! ;)
Niinhän apulannan eräässä kappaleessa sanotaan "...tilaisuus tekee varkaan..."

emmi

niihän se pitäin ostaa itelle, mutta kun mistään ei löydy. divarissa oli oli joskus myynnissä se mutta mulla ei ollu sillon rahaa ja kun seuraavankerran sielä kävin, sitä ei ollu enää siellä :/

mulla ei ois kyllä käynykkään mielessä et mä oisin repiny ne kuvat sielt irti  ;)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Heh, toi kirja on mulla ihan vakiolainassa kirjastossa :) Ei oo näköjään ollu muita halukkaita lainaajia, mutta hyvä niin mulle.

Ne kuvat on muuten aika alussa kirjaa, eikä suinkaan keskellä ??? Vai oiko toi kirjaston kirja joku poikkeus? ??? Täytyy myöntää että olen krjaston lehdistä joskus repässy sivuja joilla meidän pojat on komeillu, mutten koskaan uusimmista numeroista!-puolustautuu-

Vilkku

Hömm. Minulla kuvat on sivujen 72 ja 73 välissä, eli hieman puolivälin jälkeen, suhteellisen keskellä.

jouhu

Mitä mä siitä muistan, niin musta ne oli siinä keskellä kirjaa....
Pitäis munkin varmaan käyä kattoo tuolta divarista, että löytyiskö sieltä sitä kirjaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.