Ratiritiralla!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 12, 2002, 04:34:13

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

Kiitos, kiitos...on kiva tuntea itsensä tervetulleeksi! Luulin, että tämä päivä olisi ihan paska, muttei se sitten ollutkaan...menkääpä ite sokokselle TET-harjoitteluun ja hinnoitelkaa kuusi tuntia tuotteita, eikä mitään muuta duunia! >:( Huomaa, että minuun luotetaan ja saan vastuullisia tehtäviä... :) en kyllä tosin itsekkään lykkäisi kaltaiselleni ihmiselle kovin vastuulisia hommia, että juu... ;) Mutta, onneksi on ystäviä, ja heidän tietokoonensa, jolla pääsee nettiin. ;D Ja ennenkaikkea, onneksi on Apulanta.  Ja meikä pääsee nauttimaan tämän kyseisen yhtyeen live-esiintymisestä ensi kuussa! Elämä on sittenkin ihanaa...ainakin useimmiten.
Taevaaseen ei piäse tännään joten turuvallista muatkaa helevettiin!  ;)
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Mihinkäs päin meinaat paikan päälle mennä kuuntelemaan ? Taitaapi multa jäädä välistä... :(
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

en mene helvettiin vielä. liian nuori kuolemaan.

minä menen kattomaan tehosekoitinta 5.4. jippii. apulaisenlantaisen kiertue ei oikeen taas liippaa läheltä.

TETit oli aina ihan hirveitä. ite olin ysillä TETissä K-kaupassa kavruni Mirelle kanssa. Ihan hirweetä. Kukaan niistä jotka sai palkkaa, ei tehny mitään ja me tehtiin kaikki. Välillä mentiin 'pullohuoneeseen'. Se oli hienoa. Siinä oli se kone, josta palautus pullot menee läpi. Leikittiin niillä pulloilla yhteensä sen viikon aikana monta tuntia. Liian monta.  :P
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä menisin keikalle, lähelläkin olisi, mutta kun ikäkysymys tulee vastaan. Siihen toki löytyisi parikin eri ratkaisua, mutta en taida viitsiä riskeerata. Rahatilannekin on hiukkasen huono.

Pahus, Katja, sun pitää lakata kirjottamasta tänne ! Mä oon sua 5 viestiä jäljessä, sulla on isompi palkki tuolla jäsenlistassa kirjotettujen viestien kohdalla... Tai sitte mun pitää ruveta joka päivä kaikkea täällä kommentoimaan...  ;)

;D

KatjaRock

:D :D :D ;D :D :D

minua ei helposti kiinni saa 8) juoksemalla ehkä. paitsi minun hopearaidallisetadidassuperstarit antaa semmoset kicksit että lujaa pitää juosta jos kiinni meinaa saada. 8)
Time goes on, I wont.

Vilkku

*kiihdyttää*

Kyllä minä sinut vielä kiinni saan...  :P

Kattelin muuten just sitä listaa missä nuo ahkerimmat kirjoittajat on ( jossa siis olen toisena, kröhöm...  8) ), ja näytti vähän sille, että me Katjan kanssa kovasti hallitaan tätä keskustelua...

kreisi_greippi

HAA! helppohan se on teidän joilla on oma kone sanoa, että hallitsee tätä paikaa!  ::) Mutta minun kaltaiseni ihminen joka ei omista nettikonetta, vaan joutuu pummimaan kavereiden nettiä, on vähän vaikea laittaa viestiä milloin fiilikset iskee! No, Jyväskyläänhän minä olen menossa, Lutakon väki saa tehdä paljon hommia, jos luulevat etten pääse sisään...tosin luultavasti lipun näyttämisellä pääsee... :P  Tulin laskettelemasta ja on niin nälkä, että kädet vapisee...kirjottaminen on vaan aika tuskasta, pitäis mennä syömään, mutta...mutta... :)

Vilkku

Osuva lause tuo "laittaa viestiä milloin fiilikset iskee". Huomasin, että mä teen juuri niin. Ja sen kyllä huomaakin... :P Odottakaahan vaan, mun pitäis tässä lähiaikoina saada netti omalle koneelle, sieltähän sitten kirjoittelen päivät ja yöt...  ;)

;D

mä en mene kattoon enää
apulantaa, koska housut aina
kastuvat. joka kerta.
kadut ovat niin märkiä.

missäs se juice esiintyykään?

löysin iirisdiagnostiikan tai
jotakin sinne päin..
mun silmästä näkyy
mummojen lapsenteko,
papan sydänvika, toisen papan
vatsalaukun poisto ja sit mun
oma munuaisheikkous,
silmäongelmat
sekä silikonit..  ;)

kokeilkaa.

Vilkku

Hui kamala, kuulostaa pelottavalta... Eihän sellaista uskalla. Lues muuten sähköpostisi, Häirikköiseni...

;D

katja.

kuulostaa pahalta. minä nyt en uskalla mennä edes ennustajalle. pahintaha on kuulla, ettei tulevassakaan elämässä ole hehkua.  >:( >:( >:( >:(

Vilkku

Vähän sama vika täällä. Enkä muutenkaan haluaisi tietää tulevaisuudesta, yllätyksiä olla pitää.

Missäs päin Greippi muuten asustaa ? ( En jaksa tarkistella onko se jossain yhteydessä esiin tullut...  :) )

kreisi_greippi

Mä asun Jyväskylän vieressä...näin jos siis hienosti sanotaan....jyskässähän mie.

KatjaRock

Jyväskylä. Yippii. Katja saattaa tulla Jyväskylään asustelemaan//opiskelemaan syksyllä. No tosin koko muukin maailma on vielä ihan potenttiaalista aluetta. Ei ossaa päättää.  ???
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä en pidä Jyväskylästä. Siellä ( ja myös sen lähialueilla ) asuu liian paljon liian levotonta porukkaa. Usein saan niiden uusimmista tempauksista juttuja kuunnella ja usein hirvittää. Voi olla aika raakaa yleistämistä, mutta itse en ole tavannut yhtään aivan täysipäistä ihmistä sieltä. Greippi voipi muodostua poikkeukseksi... :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.