HAIRIKKO?!?!??!

Aloittaja kenenkokonimi?, tammikuu 21, 2002, 03:15:50

« edellinen - seuraava »

salzaliini

Tässä vaiheessa herääkin kymysys..missä päin suomea haluaisitte asua? Mää haluaisin asua Heinolassa! Mä kävin siellä viime kesänä ja se oli musta tosi kaunis ja kivanolonen city! :)
Helsingissä en haluais asua,en tiiä miks..En myöskää missää Sodankylästä korvempana! Sodis oli vielä ihan siisti pleissi,(mun sekopää serkut asu siellä ennen.. ;) Suku on pahin,niin se on!
Mutta täällä Oulussa,missä asun en haluais viettää tulevaisuuttani! EnEnEn ja vielä kerran EN!!! Mua rupee vituttaan katella nuita teinihoroja jotka tuolla ettii ihan himona jotai pinkkejä kooma pipoja ja mua vituttaa nuo oulun teinihomo amikset jotka raiakaa kaikki biisit ja tekee niistä amisbiisiejä! Vaikka,tuollasia on varmaa joka paikassa mutta mä oon niin totaalisen kyllästyny tähän ouluun!!! Ku tää on melkee sellane city et kaikki tuntee kaikki ja sillee..perseestä. Ja kaiken lisäks oululaiset (muijat erityisesti) vittuilee jatkuvasti toisilleen vaikka ei tuntiskaan! Mutta,minä nyt en nuista jaksa enää välittää,oon ottanu sen asenteen et jos on jotai asiaa ni saa tulla sanoo päi naamaa,kyllä mä kestän koska mua ei oikeestaan ees kiinnosta muitten mielipiteet musta. mä oon millanen haluan olla ja se o sillä siisti!! *Asennetta* ;)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä en tiiä missä haluisin asua.mut en ainakaa täällä!!tää on niin pieni paikka mis mä asun että kaikki tietää kaikkien asiat ja se on ahdistavaa!! >:( mäkin kävin kesän alussa heinolassa ja kiva paikka oli! :) ei liian iso muttei liian pienikään.ja ihmiset vaikutti mukavilta. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Wanda

Oulainen on liian ahdistava paikka, haluaisin asua jossain aivan ihanan rauhallisessa paikassa, jossa on iiihania ihmisiä ja muuta mukavaa iltameininkiä. Tampere olisi loistava! Ihastuin siihen paikkaan täysin kesällä. :D
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Katja

:) Mie muutin syksyllä Kemiin. En tykkää sitten yhtään. Ihmiset on sisäänpäin lämpiäviä ja niillä on ne omat piirinsä. On mulla täällä kavereita, mutta tuskin tästä mulle kotia tulee.

Mie olen muuttanu tosi paljon paikkakunnalta toiselle. Mulla ei ole varsinaista kotipaikkaa, Muonio se taitaa olla. On se. Jos siis on pakko valita.

Salza, ku noista amiksista juttelit, niin niitä on joka paikassa ja niitä on liikaa  :)

Missä vaiheessa lapsesta huomaa, onko se amis vai normaali?  :P

salzaliini:)

katja,hyvä kysymys...ehkä sitteku niistä vaan jotenki tulee amiksia...mutta mistä erottaa feikin ja realin??

2 + 2 = 5

hki rock city, tre, jkl, sit vanhana mökillä kasvihuoneen kanssa jossain savon sydämessä.

Pirun_morsian

pk-seutu (ei stadin keskustassa..)/ Tampere ja fabuna sitten jossain järven rannalla kullan kanssa...
muuten Heinola vaikutti tosi mukavalta paikalta (mäkin kävin siel viime kesänä ) :D

Vilkku

Mä haluaisin asua maalla. Siis jollain ihan maatilalla, kaukana kaikesta. Mulla on siitä jostain syystä hirvittävän ruusuinen kuva, vaikka eihän se todellisuus varmaan niin helppoa ole.

Toisaalta mä kai olen kuitenkin niin mukavuudenhaluinen, että pysyn kaupungissa. Jos Suomeen jäämistä suunnittelisin niin harkitsisin Tamperetta jollei tämä Helsinki enää viihdyttäisi. Mutta haaveena olisi kyllä muuttaa Kanadaan parin vuoden päästä, ihan kaupunkiin.

Sitte mummona ois kiva muuttaa suloisesti harmaantuneen ukon kanssa "puolimaalle", eli jonnekki tosi rauhalliseen paikkaan metsään keskelle, mutta ei nyt ihan Jumalan selän taakse.

Kyllä se vaan niin on, että kaupungissa viihdyn, mutta täytyy olla myös paikka, mihin pääsee kaikkea piiloon. Missä voi istua illalla laiturilla jalat peilityynessä järvessä.
[ -You should see my scars- ]

Wanda

Mä olen jo kohta saanut tarpeeksi tästä landesta... haluaa kaupunkiin!! :-/
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Vilkku

Niin, musta tuntuu, että sitä ei aina edes osaa olla tyytyväinen siihen, missä on. Kaupungin vilinästä tahdotaan usein maalle ja toisinpäin.

Kyllä se kuitenkin niin on, että mä varmaan pysyn kaupungissa. Mä pidän siitä, että kaikki on suhteellisen lähellä. Ja mä periaatteessa kuitenkin asun aika Helsingin laidoilla. Mukavan rauhallista, mutta kaikki kuitenkin edes suhteellisen lähellä. Hyvä täällä on olla.
[ -You should see my scars- ]

salzaliini:)

joo,mäki oon monesti haaveillu siitä et asuis maalla! ois niin rauhallista ja semmosta. maalla on kaunista.paljon kauniinpaa kuin kaupungissa.

Niina(Niina-Maria)

Varsinkin kesät maalla on ihania...vaikkakin en mä kyllä koko kesää jaksas maalla olla...vaikka kotoisin maalta olenkin...mutta jo nykyään erittäin kaupungistunut.

Maalla ei oo kiva asua ku tääl ei oo mitään tekemistä nuorille.hiih. ::)

-taru

samaa mieltä.. itekki asun landella mut täällä on se onkelma et kun kaikki tuntee toisensa niin alkaa levitä aika perätöntäkin läppää :(.. ikävää tulla väärin ymmärretyksi :'(.. tahtoo pois!!

Toi on just pahinta ku kaikki tuntee kaikki!ja sit ku meiän koulussa on vielä helvetin huono ilmapiiri,kaikki vihaa kaikkia ja kiusaa... :(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.