elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

"...sijaltani jos en nousisi taivaaseen ota tykösi. Aamen."

Oikeasti, nämä jutut olkaa kyllä pikkusen heittää täällä! "Mihinkä haluaisit kuolla?", haluaisitko kuolla kuumuuteen vai kylmyyteen?

jouhu

emmi*

kitumalla kuoleminen ois varmaan maailman hirveintä! en todellakaan halua kuolla kitumalla.
ja tosta kummalla tavalla mielummin kuolisin kylmyyteen vai kuumuuteen. niin mä en oikeen osaa sanoo... ehkä kylmyyteen

salza_

mä en tosiaankaan haluaisi kuolla hukkumalla! *hyihyihyi*

mun mielestä ehkä paras tapa kuolla on nukkua pois. siinä ei tunnu tuskat.

[ihmettelen suuresti että osallistuin itsekkin tähän aiheeseen..]

Lerppa

Jos kylmästä ja kuumasta pitäs valita niin kylmä kyl, koska siinähän oikeestaan kai vaan nukahtaa pois...?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Ehkä se että mä osallistun tähän, johtuu siitä että mua kiinnostaa kuolema ja ei musta elämisessä ole mitään hienoa sinänsä... Kyllä mä haluaisin kuolla... päsis pois! Sitä voi sitten miettiä että mitä sen jälkeen tapahtuu.. En mä kyllä ole ikinä ajatellut itteäni tappaa... Miksen? Nyt pitää ajatella..
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Pöljä...  ;D ihan vaan avoimen kaverillisesti PÖLJÄ!  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Niin, en tiedä kumpi olisi parempi... Ottasin kuitenkin sn kivuttomamman tavan, sillä mä pelkään sitä, että joudun kuolemaan jollakin kiduttavalla tavalla....Siis haluun kuolla mahdollisimman kivuttomasti.
En sitten tiedä kumpi noista olis se kuvuttomampi... ::)

Sano Wirtabiuha vielä, että viiltelet itseäsi syötyäsi puoli purkillista mielialalääkkeitä ja kuulut satanistilahkoon nimimerkillä ThE dArKnESS aNGeL-88 niin alan kyllä nauramaan, ja minun nauruni kantaa niin kauas, että valkotakkiset sedät tulevan hakemaan sinua kivalla ulisevalla autolla.

vik

Eikös hukkumiskuolema periaatteessa ole suht helppo? Näin ainakin olen joskus lukenut. Tarkoitan siis sitä että veden mennessä keuhkoihin jotain blahblah. Mutta siis ettei olisi kovinkaan tuskallista. Eri asia sitten kaikki muu siinä, raastava kylmyys (olettaen että ollaan Titanicilla tmv) jne.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

*tuuli

älä wirtabíuha, et saa poistua keskuudestamme!  :)

Vilkku

Mä muistelen kans lukeneeni jostain että hukkuminen on aika helppo sen alun jälkeen. Tulee sellanen euforinen olo.

Pelkään silti hukkumisen ajatusta todella paljon. Kaikkein eniten mua kammoksuttaa se viimeinen refleksinä tuleva nykäisy, vaikkei sitä enää ite tajua, mutta keho sätkii vielä viimeisen kerran.
[ -You should see my scars- ]

salza01

ja sitten ku sut joskus nostetaan sieltä vedestä pois johon hukkuit ni se violetti ruumis ei oo mitää maailman ihanimman näköistä niille jotka sen näkevät..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

virtahepo

Pitää hukkua niin syvälle ettei ruumista edes etsitä. Säästyy muut näkemästä sen rumuuden.
Ja muutenkin,mitä järkeä hukuttautua kylpyammeeseen jos voi hukkua vaikka tyyneenmereen..? Pitää lähteä tyylikkäästi.. ;)

jouhu

Sätky? Millanen sätky siitä siis tarkemmin sanottuna tulee? Siis siitä, kun hukuttautuu? Mua rupes oikeesti kiinnostaa... Se viimeinen sätkky joka vilkun mukaan tulee.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.