paska jippii...

Aloittaja piupau_muovia, joulukuu 30, 2003, 09:58:51

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Se mittari tosiaan. Ensin mulla näytti 0/4M, sitten kun poistin pari viestiä, se ilmotti 4/4M ja "postilaatikkosi on täynnä, poista viestejä" Ihmeellistä...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Joo Jippii on kusinen, aina reistailee ja hävitti prkl kaikki viestini! >:(

jouhu

Vähän outo tosiaan ja aika paskamaiselta kuulostaa...
Aika kaunista sananhelinää on kuulunut tän jippiin yhteydessä... ;)

emmi

joo mullakin se mittari näyttää ties mitä poistelin sieltä niitä viestejä ja tietty tyhjäsin sit aina roskakorin ni aina ku mä olin tyhjänny ni mittariin tuli enemmän lukemia. nyt se näyttää 23/4 vaik siel ei oo ku pari viestii..!
tost pitäs valittaa johki..
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

onneks mulla ei oo jippiitä...enään  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

taika

Hotmailis on ärsyttävää just ne junkmailit. Tosi kiva ku joka päivä tulee et 'do you want a penis enlargement'.. i think not.   :-/
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

jouhu

Niin just tuollaset on ihan hirveitä!! Pitäis varmaan vaihtaa johonkin muuhun osotteeseen toi maili.... :-/

blind_eye

juu, ne on. tein muuten just itelleni postin apulanta.zzn.com:iin :) (vau, sain toisen tähden!!!  ;D )

KristalliEnkeli

onneksi olkoon toisesta tähdestäsi =) *taputtaa olalle*  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

*tuuli

paljonko siellä apulanta jutussa on tilaa... :o kun mä tarvisin vähintään sen 4k, mikä jippiissäkin on... tai no... on ja on ;)

PahaPahaAsia

jippii on oikeesti ihan paska... niinkuin ootte sanonu... välillä näyttää että on 0/4 ja poistaa yhen viestin niin kun sen viestin on poistanu, onkin jo 3/4 käytössä tilasta...

*tuuli

puska

tyhmä puska haluaisi nolona tiedustella, että mistä tuon apulanta.zz:n saisi?  :-[
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

no laitas osoitteeksi www.apulanta.zzn.com ja siellä lukee sitten rekistöröidy tai jotain  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.