Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

emmi

MARIMEKON tavarat todellakin on sika kalliita ja viel aika hirveen näkösiikin!!
-viides välihuomautus-  :D

ööh toi on aika vaikee kysymys toi 5 parasta suomalaista näyttelijää...
hmm...nyt täytyy kyl sanoo et mä en osaa vastata tohon..

onko puhelinmyyjät ärsyttäviä??
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

On ne sillon jos on kiire ja ne vaan vänkää. Mut oon mä melkeen tutustunuki yhen galluppi-tyypin kanssa ;D
Pitäs niiden tajuta jos sanoo että en nyt halua tilata yhtään mitään lehteä, ettei ne rupeis aina vänkäämään...

Katsotko tv-uutisia miten usein? ja luetko Hesarista muutakin kuin sarjikset ja tv-ohjelmat? :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

jos tv sattuu olee uutisten aikaa päällä ja satun olemaa lähettyvillä ni saatan jopa katsoakkin. ja täällä oulussa harvemmin tota hesaria luetaan,mutta kyllä mä ton kalevan selaan joka aamu. joskus siellä on jopa tuttuja tai jotai mielenkiintoista.

oletko kenenkään kummi?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

No en silleen periaatteessa, mut oon koulukummi yhelle nyt tokaluokkalaiselle Joonalle :P

Mitä lehtiä teille tulee? (pikkusiskojen ja veljien titi-nallet mukaanlukien ;D )

Silti_Onnellinen

demi, kodinkuvalehti, pirkka, hippos, kalamies, tuulilasi, futari,... en mä edes tiedä mitä meille tulee  ;D

niin niistä lehtimyyjistä..mullekin soitti kännykkään joku gallup tyyppi ja olin ihan varma, että joku heittää taas jotain tsoukkii kun ei mulle ennen oo kännyyn soitettu. ni sanoin sille, että mulla on vähän kiire ja sit se kysyi, et voiks se soittaa vaikka illalla uudestaan...ja sit mä hetken aikaa pähkäilin ja sanoin, et onks ihan pakko? (joka oli kyllä aika tyhmää, kun ei mihinkään oo pakko osallistuu)...ja sit se vaan sano jotain, et no ei tietenkään oo  pakko ja sellasta. Oli aika häiskä tyyppi  ;D

Misfits vai Ramones?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lerppa

nyt oli pakko tulla vastaamaan vaikka oon täällä taas jokatoinen vastaaja.....

Ramones :) vaikka on Misfitskin hyvä

Sama seuraavalle.

hande^

en oo kauheesti kuunnellu kyseisii bändei, mut kuulemani perusteella Ramones...

Monta julistetta sulla löytyy seiniltäs? (mulla 15 Apiksen julistetta)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KristalliEnkeli

en kauheasti perusta enää noihin julisteisiin (oon kai tulossa vanhaksi), mutta kun silloin Lostarisa tapasin Valon oli pakko pistää yhdelle seinälle riviin 7 A4:n kokoista kuvaa Ville Valosta :), mut nekin varmaan lähtee kohta pois. Sitten mulla on yksi todella upea suurin mustavalkoinen juliste apiksesta toisella seinällä.

mitä kaikkea olet puuhaillut tänään?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

no itse asiassa noussut sängystä, laittanut tietokoneen päälle, hakenu keittiöstä tommosen tv-ohjelma lehen ja tullu tähän koneelle. ;)

entä seuraava?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Noussut sängystä, pukenut päälle, laittanut tietsikan päälle (näytöllä on ongelma) ja syön nytten leipää tässä samalla :)

Paras limu? ::)

Wirtabiuha

No tota tuota, Coca cola, fanta ja ginger ale, siis jossain ravintolassa, semmoset tölkissä olevat ei ole niin hyviä ja sitten smirnoff ice on hyvää, tai sehän maistuu ihan limulle...  :)

-tuli noista galluppi tyypeistä mieleen... mulle soitti joku turvallisuus muija joka yritti myydä mulle jotain ensiapu pakkausta, sit se suuttu mulle kun kysyin, että eikö mun elämä ole turvallista? ja se oli tosi yllättynyt kun se tajus että mä en ole 50-vuotias mies...  :D

Jaa kysymys: mitä luit viimeksi?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Menossa on John Lyonsin Lyons on horses. Todella mielenkiintoinen vaikka välillä pitääkin turvautua sanakirjaan sen asiasanaston kanssa :)

Onko sinulla mitään uudenvuoden perinteitä [lupausten tekeminen, tinan valaminen, mitävaan] ?
[ -You should see my scars- ]

jouhu

No, mä valaan tinaa....  :o<--sanotaanko se noin? Ja sitten katotaan, että minkä muotonen se on ja katotaan varjokuva siitä ja silleen... Ei mulla oikeestaan oo muita perinteitä.

Sama seuraavalle.
 ;D ::)

Lerppa

No ei pahemmin perinteitä ole, paitsi kyllä mä aina tinaa valan jos siihen on mahdollisuus.

Mitä kotitöitä teet?

salza01

imuroin, pesen pyykkiä, ja astiat laitan koneeseen,leivon jos on joku juhlapäivä, siivoan oman huoneen joka viikendi. [siis kunnolla et pölyt pyyhin ja imuroin ja luutuan..]
ja sitte laitan itelle ruokaa.

milloin olit viimeksi keikalla? ja kenen keikalla?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.