Digikamera

Aloittaja peppi, tammikuu 23, 2004, 04:58:13

« edellinen - seuraava »

peppi

missä kehitetään? digikuvat?

Silti_Onnellinen

valokuvaliikkeessä?.....
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hande^

digikamerasta voi siirtää kuvia tietokoneelle ja tulostaa sitä kautta
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Viet muistikortin valokuvaliikkeeseen ni ne tekee siellä niistä sit kuvia... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

Noin pääasiallisesti ajateltuna digikameralla ei siis paperikuvia oteta lainkaan vaan ne tosiaan on siellä muistikortilla josta ne siirretään tietokoneelle suoraan.
Paperikuvat teetetään sitten erikseen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Niin. Eikös se jotenkin näin ole... :o ::)

*tuuli

justiinsa. muistikortti vaan valokuvaliikkeeseen. lopun hoitavat ammattilaiset.  :)

jouhu

Mä en varmaan osais käyttää sitä digikameraa, vaikka kuinka joku olis neuvomassa siinä vieressä.

PahaPahaAsia

se on ihan helppoo,ainakin kun on pari kertaa kuvannu

KristalliEnkeli

digikamerat on käteviä...varsinkin kun niistä voi poistaa ne turhat kuvat ;) itse pistin omani paskaksi ja nyt elättelen toivoa, että saisin uuden...mutta voi tulla piiiitkä odotus :/
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

mulla on digikamera. ja kyllä säki jouhu oppisit sellasta käyttämään. se on tosi yksinkertane ja helppo.  :)

vik

Ovat vain niin hemmetin kalliita, varsinkin jos haluaa edes keskitasoista.  :P Pitkällinen säästöproggis meneillään.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

emmi

melkein samalla tavalla niitä käytetään ku filmikameraakin. nopeesti sitä oppii käyttämään.
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

LainaaOvat vain niin hemmetin kalliita, varsinkin jos haluaa edes keskitasoista.  :P Pitkällinen säästöproggis meneillään.

Jep. Mä meinasin digikameran hankinnassa hyväksikäyttää tänä keväänä toivottavasti olevia ylioppilasjuhliani ;)
[ -You should see my scars- ]

puska

digikameraa on erittäin helppoa käyttää. veljeni tyttökaveri omistaa, ja sillä on tullut aika paljon pelleiltyä. hubaisia vehkeitä. ja kehittäminenkin todella helppoa. kannattaa myös polttaa kuvia levylle. siellä säilyvät hyvin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.