Älykkyystesti

Aloittaja , kesäkuu 21, 2004, 02:25:53

« edellinen - seuraava »

Medelin, olisit tehnyt vain loppuun asti! Juuri senkaltaisia tuloksia hainkin, että tänne ei vain kirjoittaisi ne jotka saavat selvästi keskiarvoa paremman. Validiteetin kannalta on oleellista saada nimittäin myös keskiarvoa huonompia tuloksia.

hande^

Vittu, ku haluisin tehä noi testit, mut ku mun kone sekoilee sen verran, et ku sen on tehny, ni ei tapahdu mitään. Täs konees on se vika, et kaikki linkit ei toimi ja joitain ei ees näy. Niinku Unenkansalaisen kotisivujen kaikki linkit ei toimi mun koneel... :( Ja sit en pysty lukee mun jotain sähköposteja.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

LainaaVittu, ku haluisin tehä noi testit, mut ku mun kone sekoilee sen verran, et ku sen on tehny, ni ei tapahdu mitään. Täs konees on se vika, et kaikki linkit ei toimi ja joitain ei ees näy. Niinku Unenkansalaisen kotisivujen kaikki linkit ei toimi mun koneel... :( Ja sit en pysty lukee mun jotain sähköposteja.

Tee ne joskus meillä  :-* 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Kyl mä ne varmaan Iskänkin koneella saisin tehtyä, mut ku ei mitenkään jaksais nostaa tätä persettä tuolista ja kävellä toiselle puolelle taloa! :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Helva

Mä sain tosta Tieteen Kuvalehden sivuilla olevasta testistä 139 vaikka en ees jaksanu enää 26:nnen kysymyksen jälkeen keskittyy vaan laitoin vaan jotain..  :)

KatjaRock

Meillä oli pääsykokeissa just tuo testi mikä oli sivulla www.rousku.net/iqtest ja pääsin sisään :D nyt ko katoin sitä niin en olis varmaan paljon osannu vastailla mutta onneksi ei tarvi nyt sitä miettiä enää :)
Time goes on, I wont.

punainen

Miten musta tuntuu että tollaset testit johtaa aika harhaan,ainakin mun kohalla...Tai sitten vaan apulanta.nettiläiset on keskivertoa älykkäämpiä kun noin hyvii tuloksii tulee.Vai eivätkö alle sadan saaneet ole uskaltanu tänne tulostaan laittaa? ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

aika meni niin häiritsevän nopeesti etten edes jaksanu miettiä sitä ekaa. ;)
allekirjoittanut

Lerppa

http://www.aux.fi

Etsivät Suomen tyhmintä/älykkäintä kaupunkia. Käykäähän edustamassa kaupunkianne. xD

Wirtabiuha

Sain 20 :D Paljonkos työ?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Maikki.

Mie en ees jaksanu tehä sitä kun näin ne ensmäiset kysymykset! :D
En älynny niinkun yhtään mitään siitä ;D...
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

mä sain tosta alkuperäisestä testistä ( ? ) 129....

enpä siihen oikein osaa mitään sanoa..
allekirjoittanut

emmi

mää sain 11  ;D ja hämeenlinna on 39 älykkäin kaupunki  :P
Turenkia/janakkalaa ei ees löytyny siit listasta  ;D
älä tunnusta jos sattuu

Zoni

Mä sain tosta testistä 156 :) Se on ihan jees tulos ainakin mun mielestä..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.