ELÄMÄ ON KOHTA RAITEILLAAN

Aloittaja , tammikuu 22, 2002, 01:29:25

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Voihan se sitten olla, kun on sen aika.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Luotan siihen, että kuolen sitten kun sitä todella toivon. Ei niin tietenkään tule käymään. Toivompa vaan.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

siihen ei voi kovasti vaikuttaa. paitsi jos tekee itsemurhan.
my sweet, sweet rock`n roll

salzaliini

mä reagoin myös tosi erilailla nuihin kuoilemis juttuihin. ´Mä yleensä itken nuitten eläinten vuoksi enenpi.
Yhesti tänä vuonna repesin koulun ruokalassa itkeen ku edellisenä iltana sain tietää että vaari voi kuolla ja serkkupoika oli sairaalassa vakavassa tilassa.
Ja mun ystävän kavereita kuoli viime talvena auto-onnettomuudessa ja ku se oli nii surullinen niin muaki rupes itkettään! On se kumallista!

salzaliini

nyt mä unohan nämä kuolemis jutut ja alan selittään tuosta elämän raiteilla pysymistä. Mulla on oikeestaan ollut tosi hyvä laiffi,mua vituttaa ehkä se että kerran mewnin rakastumaan neljä vuotta sitten ja rakastan edelleen. Ja tämä mun rakkaus on ainakin nyt yksipuolista. Ehkä mä löytäisin sen mun elämän tarkotuksen jos löytäisin vaikka uuden rakkauden.
Elämä on kummaa...  :(

kitaristi...apis suurfani

miks toni ei enää käytä enää nenä ja huuli rengasta :-/
 aitoo punkkiiha se on jos pitää niit  että toni vois alkaa pitää niitä.hankin just toisen korviksen VASEMPAAN korvaan...seuraavaks hankin nenä renkaan..jos hankin :P
ööö....mitäs vielä....aaa joo.....äh! vittu unohdin sen....eiku nyt mä muistan....että kauas apis jatkaa vielä bändi elämää jos joku tietää....ois tosi hyvä jos apulanta vois jatkaa viel jotai viis vuotta  :)   nyt tulee hymiö sade: :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-/ :-* :'(  ääh!   mä oon iha "märkä"
ja vittu ku kusettaa tulta    :P  ja pitäs ehtii vielkäydä reunalla ja unenkasassa

arghhhh!!! ::)  mun pää räjähtää
ihan kauhee se aasia juttu  aki sirke salon perhe on kadonnu siel....onneks ei apulanta  :)

[tuuli]

Lainaavittu unohdin sen....eiku nyt mä muistan....että kauas apis jatkaa vielä bändi elämää jos joku tietää....ois tosi hyvä jos apulanta vois jatkaa viel jotai viis vuotta  :)   nyt tulee hymiö sade: :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-/ :-* :'(  ääh!   mä oon iha "märkä"
ja vittu ku kusettaa tulta    :P  ja pitäs ehtii vielkäydä reunalla ja unenkasassa

toni on sanonut, että kun tässä on pystytty kymmenen vuotta kasassa, niin miksi ei pysyttäis toinenki kymmenen. ja jossain vaiheessa liikkui huhuja että sipe siirtyy bändistä formuloihin. siihen toni: sipe ei ole ainakaan minulle ilmoittanut asiasta ja uskoisin tietäväni ensimmäisten joukossa, jos tuollaista olisi tekeillä. sikäli kuin sipeä tunnen, helvetti jäätyy ennen kuin hän jättää bändin.
eivät ole lopettamassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.