Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Sydämen muotoisista piparkakuista tulee aina hyviä. En tiedä mistä johtuu, vai johtuisikohan omasta mielestä. Tulee onnelliseksi ja silloin piparitkin maistuvat paremmilta.  :D

Tulisiko kenellekään tarjota ilmaiseksi koulutusta ja sosiaalipalveluita Suomessa?

[tuuli]

ei tietenkään. koska jonkunhan täytyy niille kouluttajille maksaa palkkaa ja näin päin pois.

ja lisää piparikysymyksiä:

kummat parempia, pehmeet vai kovat piparit? paksut vai ohuet piparit? kuorrutuksella vai ilman?
allekirjoittanut

Kysymykseni oli vähän huonosti aseteltu, korjaan: "Tulisiko kenellekään tarjota verorahoilla maksettua koulutusta ja sosiaalipalveluita Suomessa, ilman että he itse joutuisivat maksamaan siitä kukin erikseen?" Menet terveyskeskukseen ja annat hoitavalle lääkärille 20e vai menet lääkäriin ja saat ilmaiseksi hoidon, jonka kaikki maksavat yhdessä veroissa.

Pehmeät, paksut ja ilman kuorrutusta. *lipoo kieltänsä*

[tuuli]

tajusin kysymyksesi ihan oikein, mutta en luultavasti osannut vastata oikein.  ;) olen sitä mieltä edelleenkin että sinä menet lääkäriin ja maksat 20 euroa, ei kai nyt se ilmastakaan voi olla.
ja pipari asiassa olen myös aivan samaa mieltä kanssanne.  ;)

oletko koskaan joutunut esittämään joulupukkia?

allekirjoittanut

punainen

En onneks.Ei pitäis pokka pukkina..

Jos joutuisit käyttämään loppuelämäsi vain yhden värisiä vaatteita, minkä värin valitsisit? Ja musta ei ole nyt vaihtiehtona koska veikkaan että monet ottaisivat sen...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

mun on pakko sanoo kaks; joko tumman sinisiä tai kirkkaan punasia, koska mä en osaa valita jompaa kumpaa. ne on niin erilaisia, ja mulla on sairaasti punasia kamppeita, mutta en kyllä vois luopua tummansinisestäkään.

kuinka monta kertaa päivässä käyt tässä foorumissa?
allekirjoittanut

Nyt on kolmas kerta tänään. Yleensä teen sen saman tarkistuskierroksen Operan tarjoamien pikänäppäinten avulla. Kaipa minun tulisi keksiä jotain kehittävämpää tekemistä.

Rakas Tuulimme on porvari!  :o :-/ :'( Entäpä köyhät ja vähävaraiset!? Onko ihmisarvo rahasta kiinni!? Eikö hoitoa saa jollei rahaa tipu!?

Alan huolestua Suomen tulevaisuudesta. Pian tämäkin on jenkkilä 2. Kansan kollektiivinen älykkyysosamäärä laskee sille tasolle, että oikeudenmukaisuus on lakien noudattamista. Väärin saa tehdä kunhan sinua ei voida syyttää. Sitten alamme katsoa televisiota viisi tuntia päivässä, lihomme ja tulemme itsekkäiksi. Koko elämämme on yksi iso brändi jonka maineesta tulee pitää kiinni hinnalla millä hyvänsä. Sen takia on Ihmedieetit® ja Kuntoiluohjelmat® 14,95$. Pätkätyöt tulevat jokapäiväiseksi elämäksi, kansainvälistymme ja tänne muuttaa siansaksaa puhuvia internätsönäälejä, jotka luulevat olevansa meitä puskajusseja (terveisiä Puskalle) parempia. >:( Kaupallisuus kasvaa ja syö luovuuden, älykkyyden, viisauden, moraalin, eettisyyden ja onnellisuuden. Sitten se lihoo ja alkaa tappamaan toisia kansalaisia tilastomenetelmällä ja risteilyohjuksella. Kosto on valtaa - sen pohjalle rakentuu oikeusjärjestelmä. >:(

punainen

asiaa mutta miten saisimme se jätkän muistamaan tämän topicin idean.. ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Siinä Edellisessä Viestissäni Oli Hyvin Tärkeä Ja Vaikea Kysymys.

[tuuli]

LainaaRakas Tuulimme on porvari!  :o :-/ :'( Entäpä köyhät ja vähävaraiset!? Onko ihmisarvo rahasta kiinni!? Eikö hoitoa saa jollei rahaa tipu!?

Alan huolestua Suomen tulevaisuudesta. Pian tämäkin on jenkkilä 2. Kansan kollektiivinen älykkyysosamäärä laskee sille tasolle, että oikeudenmukaisuus on lakien noudattamista. Väärin saa tehdä kunhan sinua ei voida syyttää. Sitten alamme katsoa televisiota viisi tuntia päivässä, lihomme ja tulemme itsekkäiksi. Koko elämämme on yksi iso brändi jonka maineesta tulee pitää kiinni hinnalla millä hyvänsä. Sen takia on Ihmedieetit® ja Kuntoiluohjelmat® 14,95$. Pätkätyöt tulevat jokapäiväiseksi elämäksi, kansainvälistymme ja tänne muuttaa siansaksaa puhuvia internätsönäälejä, jotka luulevat olevansa meitä puskajusseja (terveisiä Puskalle) parempia. >:( Kaupallisuus kasvaa ja syö luovuuden, älykkyyden, viisauden, moraalin, eettisyyden ja onnellisuuden. Sitten se lihoo ja alkaa tappamaan toisia kansalaisia tilastomenetelmällä ja risteilyohjuksella. Kosto on valtaa - sen pohjalle rakentuu oikeusjärjestelmä. >:(

anteeks... :( mutta ota huomioon että jos se olisi ilmaista, niin kaikki me ravattaisi koko ajan ilmaiseksi sairaalassa tai psykiatrilla kuin JÄÄKAAPILLA eikä mistään tulisi mitään, ja mistä hommattaisi hoitajien palkat? no, ehkä mä muutan mun vastausta sillä lailla, ETTÄ
--> olen sitä mieltä ( hih virallinen aloitus hih! ;) ), että tällaisissa tapauksissa pitäisi ottaa huomioon onko henkilöllä säännöllisiä tuloja. minusta on esimerkiks kivaa, kun saan käydä ilmaiseksi hammaslääkärissä, mutta vanhempani joutuvat siitä maksamaan. PISTE.

Oletko ollut televisiossa? Jos et, niin oletko ollut jossain lehdessä, niin missä lehdessä ( /televisiossa ) ja milloin ja miksi?
allekirjoittanut

Kukapa nyt sairaalassa ihan vaan huvin vuoksi kävisi "tuhlaamassa yhteiskunnan rahaa"? Porvarit eivät siltä rahojen laskemiselta ehdi laisinkaan ajatella sellaista asiaa, että useimmat meistä eivät ole sairaana 24/7. Sairaanhoitajien palkat maksettaisiin verotuloista, humanitäärisen periaatteen mukaisesti. Etkö SINÄ tuhlaa vanhempiesi rahoja sairastelullasi ;)? Entä jos olisit syntynyt köyhään ongelmaperheeseen? Kun tulet kipeäksi sinulle olisi sanottu luukulla: "Mene pummi muualle sairastamaan! Tänne tulee vain paremmat kansalaiset vastaanotolle. Varmaan omaa syytäsi tuokin sairaus."

Olen ollut kerran televisiossa, "Karpolla on asiaa" -ohjelmassa. Siitä on varmaan jo seitsemän vuotta nyt. He tekivät jotain juttua leikkipuistoista kun minä ja kaverini oltiin siellä. Aloimme urpoilemaan siinä Karpon selän takana ja esittämään jotain debiilejä. Oli se hauskaa silloin ;D.

Oletko kirjoittanut yleisönosastolle sellaista viestiä joka olisi julkaistu? Jos olet niin mikä oli lehti ja mitä nimimerkkiä käytit? Vai kirjoititko omalla nimelläsi?

[tuuli]

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
Mitä mun pitää tuohon sairaala juttuun sitten sanoa?!!! Tulen hulluksi!!!!!!!

En oo kirjottanu muualle, kuin Lemmikin lukijat kirjoittavat palstalle. Mua vitutti kun joku tyttö väitti säälivänsä rapuja jotka heitetään elävältä kiehuvaan veteen. Kirjotin nimimerkillä RAPU ;D, mutta mun juttua ei julkastu...

Ketä julkkista muistutat eniten?
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Emmä tiiä, kyselin näilt mut ei kukaan osaa sanoo. Keksikää itse: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Torremolinos

Entä sinä?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Tuuli pieni, ei siihen tarvitse vastata muuta kuin oma mielipiteensä. Jokaisella on oma mielipide ja mielipiteistä ei voi kiistellä. Toisen mielipide on vain väärä ja huonompi. HAAAHAAHAAA!!!!!!1!!!!!!!111yksi!!!!!!

*nousee takaisin tuolille*

Niin julkkista? Olen sen verran merkillisen näköinen pönthiittinen ettei nyt heti tule mieleen ketään. Ajattele tuimakatseista parrakasta mustapaitaista Jätkää istumassa koulun portaalla yksikseen niin voit astua kokemusmaailmaani. Kumpa osaisin piirtää. Olisi hienoa osata piirtää ihmisten tyyliteltyjä kuvia. Hyvin piirretty kuva on muutenkin sata kertaa hienompi kuin polaroid-kameralla perjantai-iltana kännipäissään räpsästy otos. Vahvat valöörit!

Asiasta viidenteen tämä korviini kantautuva melodia on kerrassaan mieltä nostava. Kappaleen nimi on Enigma - Traces (Light and Weight). Tuntuu kuin olisi Linnanmäen Akvaariossa katsomassa ikuisuuteen uivia kaloja. Sellainen yksitoikkoinen, odottava, tippuvia pisaroita... mahtava. Tunnelmamusiikki tekee euforisen olon varttia vaille yksi yöllä.

Mikä on paras kirja jonka olet lukenut?

[tuuli]

LainaaTuuli pieni, ei siihen tarvitse vastata muuta kuin oma mielipiteensä. Jokaisella on oma mielipide ja mielipiteistä ei voi kiistellä. Toisen mielipide on vain väärä ja huonompi. HAAAHAAHAAA!!!!!!1!!!!!!!111yksi!!!!!!

*nousee takaisin tuolille*

ei saa nauraa minulle.... >:( ei nyt noin hauskaa voi olla... pöh!

luin viimeks jonku nuorten kirja, tuija leskisen madonnan, ja oli aika huono.

mitä eläintä muistutat?  ;D

muoks->
en pidä kirjallisuudesta..
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.