Leffat

Aloittaja Wirtabiuha, lokakuu 23, 2004, 10:25:46

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Täällä näitä uusia juttuja/yleensä keskustelua on kovin vähän joten... (Yritin kaivella mutten löytänyt aikasemmin samaa aihetta...)
  Eli Miten paljon käyt leffassa, millasista leffoista tykkäät? Ja mitä olet viimeaikoina käynyt zoomaamassa?

Itse olen käynyt katselemassa näin lähiaikoina Kukkia ja sidontaa, hip hei hutsu, Populäärimusiikkia Vittulajänkältä, lapsia ja aikuisia, shrek2, Mean girls ja Vares. Ja keskimäärin ihan hyviä. Kommentoin sitten joskus myöhemmin lisää... Laiskapaskaminä.
Siitä sitten vaan kertoilemaan.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

No, minä varmaan leffassa kävisin enemmänkin. Mutta tämä kaupunki omistaa vain yhden kauhtuneen pienen elokuvasalin johon kaikki elokuvat tulevat väh. kuukauden myöhässä, jos ollenkaan. Ja ei oikein Ouluun asti aina viitsi leffaan lähteä. Kotona tulee joskus leffoja katseltua ja kavereiden kanssa vuokrattua, mutta sekin on harmittavan vähäistä.
Enimmäkseen kun leffoja katson, ne on kotimaisia. Olen ihastunut näihin uusiin kotimaisiin leffoihin, niissä on jotain mikä iskee. Mutta myös Moulin Rouge on aivan loistava musikaali. Se koskettaa :'(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Mä käyn aina sillon kun raaskii tuhlata moiseen. ;) Yleensä n. kerran kuussa tai kadessa. Täällä päin ainoa este leffoissa käymiselle on raha...
Edelliset mitä oon nähny niin on Populäärimusiikkia, Hip Hei Hutsu ja Day After Tomorrow.

Day After Tomorrow oli outoa käydä kattomassa elokuussa pahimman helteen aikaan. x)
Hip Hei Hutsu oli hyvä, niinkun ruotsalaiset leffat yleensä onkin. :) Mie tykkään hirveästi skandi-leffoista. Paljon enemmän kun jostain hollywood-ihmeistä...
Sen takia tuo Populäärimusiikkia olikin taas yks parhaista leffoista mitä on koskaan nähny. 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mä en käy kauheen usein leffassa. Sillon kun siel sattuu menee joku sellanen pätkä mikä on katsomisen arvonen ja josta raaskii maksaa. Kun ne liput maksaa niin v'tusti. :/
Viimeks kävin kattoon ton scary movie 3 kun lippu makso vaan 3 euroo  :P Ei ollu mitenkään kehuttava leffa niinkun ei edeltävätkään scaryt. Seuraavaks ois tarkotus mennä kattoon shrek 2.
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Ei mulle sinänsä toi raha ole ongelma kun vielä a, löytyy herrasmiehiä jotka maksaa b, kamujen vanhemmat maksaa leffaan kun niillä vähän sivoaa ja ite voi aina kerätä jaffa korkkeja ja mennä 5e leffaan.

Kukkia ja sidontaa oli tavallaan hyvä, mutta sitten mua alkoi ahdistaa se pikku kaupunki meininki.
Hip hei hutsu oli hauska, siinä oli paljon hyviä juttuja vaikkakin se oli musta aika liioteltua se toiminta... Populäärimusiikkia v*ttulajänkältä, aivan loistava! ihanan yksinkertanen mutta silti hieno! Lisää semmosia! Lapsia ja aikuisia ihan jees, se puhumattomuus ahisti. Shrek2 on hauska pätkä. Olin pikkubroidin (6v) kanssa kattomassa, se oli siitäkin hauska mutta toki me naurettiin ihan eri asioille. Mean girls, nojaa, perus idealtaan tosi kuiva, mutta mä revin siitä ihan tajuttomasti huumoria. Ja Vares... Miksi helvetissä siin piti sataa koko ajan?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

En käy hirveen usein leffassa... Mutta kyllä sitä tulee kavereitten ja siskon kanssa käytyy joskus. Viimeisin on tämä harry potter azkabanin vanki. Kävin siskon kaa kattoo... Oli hieman sekava, mutta ihan katottava leffa. Nyt viime kesänä tuli käytyä ennätys määrä leffassa. Alku kesästä, kun lomat alko, niin käytiin kattoo kaverin kaa toi troija, siskon kaa rokin jälkeen spiderman ja loppulomalla sitten toi harry potter.
Ennen kävin n. kerran vuodessa leffassa...

amniinba

hmm... kävin just kattoo populäärimusiikkia.. oli aika hyvä joo.
öö.. en mä nyt ihan älyttömän usein käy leffassa,en tiiä ehkä noin pari kertaa puolessa vuodessa.. se kyllä riippuu ihan elokuva tarjonnasta. täällä missä mä asun on kuitenkin vaan kaks leffateatteria.. en tiiä onko se paljo vai vähä  ::).. hehe..

tykkään monenlaisista elokuvista.. esim. american beauty on kestosuosikki.. välillä kyllä tekee mieli pistää ns. aivot naulakkoon ja kattoo joku ihan idiootti elokuva. austin powers on hyvä semmoseen.. se kolmas, eli kultamuna, on hauska. nauran aina ihan perkeleesti kun katon sen..tiietään, siinä elokuvassa ei oo oikeesti mitään järkee. mä tykkään  ;D

Wirtabiuha

Kuinka moni on lukenut vittulanjänkä kirjan ja nähnyt myös elokuvan? mitä eroa niissä oli? Ja kumpi on parempi?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

oon lukenu sen koska se on tapahtunu tuolla minun kotiseudulla tai siis se miljöö on sillai supertuttu. ugh.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

mä tykkään suomalaisista leffoista.

ja amerikkalaisista komedioista with brad pitt.  ;)

viimeksi oon käyny kattomassa... peter panin ( siis se elokuva, ei disney ) ;D se oli aikas hauska. mun oli pakko ostaa se video, että sain nähä toisen kerran. ainoastaan mua ärsytti se, kun itse peter pan muistutti erästä kusipäätä.....
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Melankolian kolme huonetta, oletko nähnyt? Se on siis dokkari mikä pyörii nyt.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hendu

En oo kyl nähny tota! Mut tähän on pakko lisätä Ocean`s 12!! Minkä näytöksestä just tulin! Ja Tuuli, siinä ois kans Brad Pitt (iiiik... se on ihana ;))! Tykkään tommosist kustus leffoista, missä katsojaa pissataan linssiin!
Temosen pomppubasso

emmi

meillä on toi ocean's 11 ja se on kyl ihan hyvä, haluisin nähä myös ton ocean's 12. Ja brad pitt on seksikäs  :D
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Brad Pitt on ihan kamala. Mun piti käydä zoomaamassa tuo twelvi mutta en mä koskaan päässyt sinne asti. fiksua.
  Kävin vissiin viikko sitte ton Bridget Jonesin - elämä jatkuu katselemassa, onko muut nähnyt? -Mitäs mieltä ootte saman kaverin päiväkirjasta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

aiheesta brad pitt voidaan olla montaa mieltä ja alottaa luultavasti ihan oma keskusteluki, mut musta se on sen ulkonäkönsä lisäks aivan ihana näyttelijä. se pelastaa kaikki komediat! troijaski se oli ihan huippu!

haluisin nähä ton Ooean`s 12!  :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.