Lordi menetti kasvonsa - ADRESSI

Aloittaja [tuuli], toukokuu 25, 2006, 01:23:12

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Ois kai tämän voinut vanhaan Euroviisuaiheeseen tunkea, mutta aloitanpa nyt uuden, niin että kaikki varmasti huomaavat.
Seiska on julkaissut Tomi Putaansuusta kuvan ilman maskia, kielloista ja pyynnöistä huolimatta. Siitä on nyt tehty adressi, jonka tekijä aikoo lähettää sen seiskan toimitukselle omalla nimellään. Jos et vielä ole laittanut nimeäsi jonon jatkoksi, laita se nyt. Lisää lukekaa tästä linkistä.

http://www.adressit.com/ansku69
allekirjoittanut

Painkiller

Juu..toi on vaan vähän lähtenyt käsistä.. Siinä on jo nyt yli 100000 nimeä. Jengi pistelee sinne vaan jtn keksittyjä nimiä eikä noilla adresseilla oo mitään painoarvoa. Ja miten se menikään se juttu että bad publicity is good publicity tai jtn? Mut on moni kyllä lopettanutkin seiskan tän takia.

Vaikka ei mikään yllätys tää seiskan toiminta. Vituttaa vaan kun nimenomaan on yhtä asiaa pyydetty ja sitten sitä ei voida kunnioittaa. Toi kuva mikä julkastiin on julkastu jo vuonna -99. Maanantaina saksalainen Bild-lehti julkaisi sen ja nyt se leviää pitkin eurooppaa.

Tsekatkaa myös tämä, helppo tapa protestoida http://www.votelordi.org/kaanna_seiska.html

Tepi84

Mun mielestä toi adressi juttu on yhtä turhaa pelleilyy.. niinku koko Lordi. Ei millään pahalla. Mut en tykkää bändistä yhtään.. enkä varsinkaan siitä että pitää kasvonsa peittää jollain maskeilla. Tosi naurettavaa ja mua ihan hävettää koko bändi. On se nyt jos ei uskalla naamaansaa näyttää. Se kuka leikkiin ryhtyy, sen myös kestäköön. Mut tää on mun mielipide.

Eli mun mielestä ihan oikein seiska teki  :)
Haza haza

Tepi84

Painkiller... toi on tosi naurettavaa. Kukaan järkevä ihminen ei ala tekee tommosta kaupas. Ei tos o mitää järkee. Antaisivat vaan asian olla. Ei se nyt maata kaada jos jonkun naama näkyy lehes. Siis toi on niin naurettavaa. Ei herranjumala..
Haza haza

blind_eye

Seiska on pyytänyt anteeksi.
Mut musta toi oli silti väärin, kun ne nimenomaan pyysi ettei mitään kuvia julkastaisi.
Oon kirjottanu nimeni adressiin jo aikaisemmin.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Ei siinä mitään väärää o. Ihan varmasti tiesivät että näin voi käydä ja so what? Ja sehän on vanha kuva.. julkastu nytissäkö se oli ni vuonna -99. Siis aivan naurettavaa pelleilyy koko juttu.
Haza haza

Tounakka

Onhan se nyt käytännössä moraalisesti väärin, että jos tollanenki kaveri, kun Tomi Putaansuu, joka kuitenkin toi Suomelle ennennäkemätöntä kunniaa, haluaa pitää naamansa piilossa, niin tartteeko sitä nyt sitten mennä se julkistamaan ?

blind_eye

Tepi, niin no joo. Onhan toikin totta.
En nyt tiedä et mitä mieltä tosta oon. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

aino-a

Minusta tämä on todellakin oikein seiskaa kohtaan. Vaikka tuskin juorulehdet koskaan maailmasta häviävät, niin on hyvä että edes jonkinlaisia ''piikkejä'' tulee väliin, ettei homma karkaa ihan käsistä ihmisten yksityisyyden suhteen. Suomi on kuitenkin niin pieni maa...

edit. Ps. Musta toi otsikko on vähän kummallinen... Menetti kasvonsa??
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

LainaaOnhan se nyt käytännössä moraalisesti väärin, että jos tollanenki kaveri, kun Tomi Putaansuu, joka kuitenkin toi Suomelle ennennäkemätöntä kunniaa, haluaa pitää naamansa piilossa, niin tartteeko sitä nyt sitten mennä se julkistamaan ?
Juuri tuon takana minäkin olen. Tekee suunnatonta kunniaa, pyytää yhtä asiaa, niin eikö sitä voida sitten kunnioittaa.
Ja kaiken lisäksi kansa oli periaatteessa hyväksynyt, että Lordin ei tarvitse kasvojaan näyttää, se on okei. Kun ne sitä niin monessa haastattelussa jauhoi. Niin miksi piti seiskan mennä ja... :P

Lainaaedit. Ps. Musta toi otsikko on vähän kummallinen... Menetti kasvonsa??
Hahahahahahaa!!!  ;D Itse asiassa tuo otsikko on yhtä kuin vitsi.. En keksinyt mitään hölmömpää, mutta en myöskään viitsinyt laittaa mitään tylsää ''Lordi Adressi'' otsikkoa.  ::)

Mutta näin siinä sitten kävi, että Lordit kielsi, seiska ei totellut, seiska pyysi anteeksi. The end... :P Helpolla pääs seiskat.
allekirjoittanut

aino-a

Aijaa, ok, no mä en sit vaan tajunnut tota vitsiä.

Tepi84

Putaansuu tuonu suomelle kunniaa... ja pah. Ne nolas suomen siellä. Ja väärin perustein suomi voitti.. ei varmastikka sen musan takii.. koko euroviisut on menny pelleilyks.
Mun mielest ois oikein et jokaselle maalle annettas joku biisi opeteltavaks ja sen kaikki vetäs... ja se joka sen vetää parhaiten on voittaja.
Eikä mitää sellasii pitäs päästää sinne ketkä ei naamaansa uskalla näyttää. Siis niin naurettavaa   ;D Mä häpeen koko Lordii.. siis ei herran jumala. Sehän on teinihumppaa.. hyi s**t*n*.
Haza haza

aino-a

Miten ne sun mielestä Suomen nolas?
Oisko ehkä helvetin tylsää jos kaikki vetäis saman biisin? Ois.
Kysymys tuskin on Uskaltamisesta. Se nyt vain on niin, että Lordi ja Putaansuu ovat kaksi eri asiaa. Tuota ''teinihumppaa'' ihmettelen myös. Mutta ehkä tämäkin oli taas joku provo.

Tepi84

No ei nyt kukaan tollasesta tykkää. Niin huonoo musaa ku olla ja voi... yök.
Ei olis... sillä tavalla sen parhaiten sais ratkastuu.
No näyttää se olevan uskaltamisesta kiinni.
No siis se musa on teinihumppaa... niinku voi luoja..
Haza haza

[tuuli]

Musta on hyvä, että Euroviisuissa ei merkitse enää vain biisi, vaan koko show. Taso on siis noussut, jolloin mikä tahansa "Show me your love show me how much you care" ei voi voittaa.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.