HEI HEI

Aloittaja , tammikuu 22, 2002, 01:44:58

« edellinen - seuraava »

mansikki

:o oi..
miten kaunista tekstiä ihmiset sitten osaavat kirjottaa. :D
minulla on sielu muttei sydäntä kun sellainen topi-aleksi sen varasti.. eikä antanut takaisin :'(
vaikka sitä ´vielä tarvitsisin.. :-[
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.

Wanda

Sielu on käytetty jo loppuun, mutta kuolemaa olisi tuolla takahuoneessa! Pistetäänkö pakettiin vai?
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

miten te tällästä jaksatte monta sivua?

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

kato ku tää mesta on täynnä nii greisii( ::)) porukkaa et ei mitää rajaa... ;D hengaa tääl muutamanki kerran, ni sust tulee iha samanlainen... ;) mut on kiva olla hullu hullujen keskuudessa :-*
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

ei kellään olis myytävän halvalla hyvää elämää?! ;D
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Mä oon kans kauan jo ettiny tollasta elämää, mutta ei ole löytynyt :(
Uudet aivotkin kelpais ::)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

joo elämä tännekkin kiitos. vanha nimittäi otti ja lähti. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mä luulin löytäneeni elämän...mutta se katosi jonnekin...

Vaihtoilmoitus: Vaihtaisitko surullisen, tylsän ja yksinäisen elämäni Onnelliseen elämään. Haluaisin muistaa taas miltä tuntui olla onnellinen kauemmin kuin päivän ajan...niin, että löytyisikö?

KristalliEnkeli toivoo, että kohta hän löytäisi onnellisen elämän, jolloin elämänvalo heijastuisi upeasti KristalliEnkelin läpi ja toisi iloa myös muidenkin elämään loistamalla sateenkaarenväreissä...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

taika

Multa löytyy neljä onnellista elämää, kolmetoista sielua, ja parit aivot takahuoneessa. Voin ottaa tilauksenne nyt, pistää ostamanne..asiat pakettiin ja lähettää kotiin. Postikulut kuuluvat hintaan. Hinnoista voimme kiistellä.

Minä haluaisin jonkun maksavan minulle käynnin mielisairaalassa, ongelmani on se, että laitan pommeja ihmisten postiluukkuihin, usein erilaisten pakettien sisällä.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Wirtabiuha

Mä muuten kysyin kaverille joululahjaksi elämää, kun se on kinunnut sitä koko vuoden... siis stokkalta kysyin, niin se ämmä hälytti vartiat, että täällä on taas joku sekopää... noh, en antanut sen lannistaa ja marssin H&M:mään ja kysyin jälleen, ne sano että ne on tilannut uusia, kun ne pääs just loppumaan... 20euroa, kuulemma.

kumpi on muuten pahempi, se että ei ole elämää, vai se että on elämä mutta sillä ei ole mitään sisältöä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

???
kai se on ihan sama, että onko elämä, jolla ei oo sisältöö, vai että onko sitä elämää ollenkaan...
mä en tarvii elämää, mulla on sellanen, vielä hyvä sellanen  ;D
jokseenkin aika seko  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KristalliEnkeli

Taika, kuinka hyviä ne elämät on? mulla olisi todella tarve niille...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

PahaPahaAsia

Lainaamä luulin löytäneeni elämän...mutta se katosi jonnekin...

Vaihtoilmoitus: Vaihtaisitko surullisen, tylsän ja yksinäisen elämäni Onnelliseen elämään. Haluaisin muistaa taas miltä tuntui olla onnellinen kauemmin kuin päivän ajan...niin, että löytyisikö?

KristalliEnkeli toivoo, että kohta hän löytäisi onnellisen elämän, jolloin elämänvalo heijastuisi upeasti KristalliEnkelin läpi ja toisi iloa myös muidenkin elämään loistamalla sateenkaarenväreissä...

lainasin KristalliEnkelin sanomaa,koska olis itsellekin tarvetta tälläiseen...mä oon tapaus, jolla on elämä, mut siinä ei oo mitään sisältöö... aina samat rutiinit jne... mut en kuollakkaan halua, ainahan voi toivoa että huomenna tulis elämään sisältöä:)

pikku_piru

Ilmotelkaa mullekki jos jossai on hyviä elämiä myynnissä, hinnal ei sillee oo välii kunhan ei oo ihan sika kallis.... Mul kyl oli elämä ja vieläpä hyvä & mielenkiintonen, mut sit aloin yhen äijän kaa ja se vie sen, ei tainnu paljo välittää ku varastaa toisen hilpeen elämän  :-/

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.