Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Laitoin nyt sellasen ihunan yhteiskuvan tonne mun irc-paikkaan. Jouhukin näkyy siinä. ja Maikki. Ja Hande. Ja Elena. Ja tietenkin Minä.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu...

Aika jannan kuvan oot laittanu.  :) Miun muistaakseni maikilla olis ollu toinenlainen paita.  ::) Mmhh... Muisti pettaa pahasti! Tuota miunkin parstaa kehtaa nyt jotenkin katella.  ;)
Tuon miun paidan puolustukseksi pitaa sanoo, etta kaytan sita siksi, koska se on aivan mahottoman jarkyttava.  8)

[tuuli]

mulla ei ole gallerioissa eikä ii2:ssa mitään....

omilta sivuilta löytyy sillon tällön aina jotain-> www.tuulime.cjb.net
allekirjoittanut

jouhu

Ihanat sivut siulla, tuuli! :D

[tuuli]

allekirjoittanut

[tuuli]

irc galleria ja nimimerkki ihanvillevaan

:)
allekirjoittanut

Yay, kunnalisvaalien tiimellyksessä eksyin jostain merkillisestä syystä apulanta.net -sivulle, siellä Kuvia teistä!-otsikon jutskailuun, sieltä downloadailemaan kuvia teistä. Puska. Sinä olet Peukalo Ylös. Shäkenöivä shädekehäsi shiintää shielussani. [tuuli] with brackets kanssa, mutta kuva oli 4/10. Salzaliini oli öörk, mutta mitäpä "mix poijat on nii inhottavii"-topicin tekijältä voisi odottaa. Taika^^ pisti tuohon kuvaan synnyttävän äitinsä, joten siunatkoon Kaikkivaltias Herra häntä. Apiz_ruulzin jou tha pic seemt liek yo man. emmin kuvan nähdessäni mieleeni palautui edesmennyt marsuni, joka haudattiin hiekkalaatikkoon ja kaivettiin seuraavana päivänä pois. Lähden haeskelemaan kadonnutta 12/3,3333 intelligent quotienttiani, suonette anteeksi.

Wirtis

Kultaseni, miksi sä et kommentoinut mun kuvaa? Ja Hei, etkö sä nuku ollenkaan.

emmi

Lainaaemmin kuvan nähdessäni mieleeni palautui edesmennyt marsuni, joka haudattiin hiekkalaatikkoon ja kaivettiin seuraavana päivänä pois.

hmm, jaa. aika mielenkiintosta. Mitenköhän tohonkin pitäs suhtautua. Jotenkin vaan kuulostaa siltä että et ainakaan kehu ketään noilla kuvauksilla.
Noh, mitäpä väliä tolla.
Olis muuten ihan jännä nähdä se jätkänkin kuva.
älä tunnusta jos sattuu

Wirtis aka. Wirtabiuha, olet niin banaalin näköinen etten viitsinyt ottaa sinua huomioon. Se oli kohteliaisuus.

puska

Se Jätkä, kiitos kommentistasi. Piritsi oloani ja kohensi itsetuntoani:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

piupau_muovia

sanohan jouhu mistä oot noin hianon pipon nappaissut.. rasta,man...kauniita ovat ihmisen lapset..

Eipä kestä, söpöliini   :-*

[tuuli]

LainaaKultaseni, miksi sä et kommentoinut mun kuvaa? Ja Hei, etkö sä nuku ollenkaan.

ihanaa ku wirtis huolehtii muista.  :-*
allekirjoittanut

punainen

Mä näin muuten unta pari päivääsitten missä katoin telkkaria ja siellä joku äijä puhu jotain tästä helvettitaivas-aiheesta ja paljastui että se äijä oli apis.netin oma Se Jätkä ;DEn kyllä kerro minkä vaikutelman sain kun näin minkä näköinen Se Jätkä muka unessani oli...

Hmm...aika rimanalitus Se Jätkältä mennä tollai arvosteleen toisten ulkonäköä varsinkaan kun ei itse Jätkällä oo pokkaa antaa omaa naamaansa muiden nähtäväksi...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.