elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Vaihdetaan ;) No ei, kyllä mä koulussa viihdyn mutta jos tuut vaikka mun matikat suorittamaan ni olen iloinen.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Matikan tunnit.. No ei sittenkään.  :P
Time goes on, I wont.

Vilkku

Aattelinkin :D Niitä ois vielä neljän kurssin verran ens vuonna... Valitettavasti.

Hiltsu

Minä en kanssa ole mitenkään pahasti koulussa kapinoinut. En oikeastaan ollenkaan.
Matikka on sellainen aine mitä minäkin ymmärrän. Tänä vuonna kyllä meni uskontokin hyvin, kun oli niin kiva opettaja. Muuten koulu sitten menikin vähän huonosti. En ollut kovin tyytyväinen ainakaan itse.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Matikasta mä en tajua mitään.en mitään. :P kielissä olen onneksi sitten taas suht hyvä. :) oikeastaan ainoat vahvuuteni koulussa ovat kielet ja kuvis.ja musiikki jossain määrin. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Niin ja mun keskiarvokin laski taas,nyt se oli 7,9. no mutta ihan hyvähän tuokin vielä on.  :)

Hiltsu

Minulla taas molemmat kielet ovat viitosia. Vähän olen laiska lukemaan ja kai sitä nyt sitten pitää ruveta kunnolla lukemaan, kun tuo keskiarvo niin harmittaa. Oli vain 7,4. Vielä kuin suurin osa sellaisia aineita oli seiskoja, mitkä olisi saanut helposti kasiin tai ysiin, jos olisi vähän yrittänyt. Kieletkin saisi varmaan ylemmäs sillä lukemisella, jos haluaisi. Minulla kuin sanat aina huonosti menevät ja sitten kaikki muukin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

hei mutta nyt ei kyllä puhuta koulusta kun on kesäloma eiks je!? 8)

Hiltsu

Ei kyllä saisi, mutta pakoltakin siitä joutuu puhumaan. Kaikkia niin kiinnostaa keskiarvot ja muut. Minä en tykkää.

Vilkku

Minä en tiedä keskiarvoani. Enkä välitäkään laskea. Kai se vähän yli kasin on. Luulisin.

KatjaRock

Keskiarvon vertaaminen on tyhmää. Luin jostain, että koulujen pitäis arvostella oppilaita yksilöinä eikä vaan verrata kaikkia toisiinsa. Elämäntilanne ja -kokemus vaikuttaa aina kaikkeen. Ala-asteella saatiin niitä todistuksia, joissa oppiaineiden hallitseminen kerrottiin lauseilla, ei numeroin. U know. Mitä esimerkiksi maantiedon numero kertoo ihmisen tiedoista maailmasta?

Toivottavasti tajusitte pointtini. En ole selittelytuulella.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

mä ainakin tajusin. ja voisko joku auttaa, mulla on hirveet paineet jo nyt tulevista ysin ruotsinkursseista. :(
en tajua miks niitä pelkään, mutta...en halua enää kouluun ja kuitenkin on pakko ja...ja...ja...KÄÄK!
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Kyllä kai minäkin tajusin ainakin jotenkin.
Koulu on kamala paikka. Aina pitää jaksaa herätä ja lähteä sinne, vaikka koko ajan on sellainen olo, että minä en halua sinne enää.
Ja taas puhutaan koulusta.

Vilkku

Koulu on sellainen ikuisuusaihe, se tulee aina esille... :D Jos käyt Greippi tekemässä mun matikat ni menen mielelläni sun ruotsinkursseille. ;)

Hiltsu

Niinhän siitä puhutaan aina. Tuntuu joskus, että ei teekään mitään muuta päivisin, kuin on koulussa ja sitten tulee tähän koneelle tai rupeaa katsomaan televisiota.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.