Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

ensi askel siihen on varmaa se et opettelet tekeen hirttosolmun. kannattaa vaan varoo ettei lipsahda kun kiipeät tuolille.  ;) ;D

sairas huumorintaju....
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaaensi askel siihen on varmaa se et opettelet tekeen hirttosolmun. kannattaa vaan varoo ettei lipsahda kun kiipeät tuolille.  ;) ;D

sairas huumorintaju....

Heheh.. ;D

jouhu

Lainaajouhu sulla on aika mielenkiintoset intressit!  ;D muuten, miten sä niinku onnistuit roikkumaan ja mistä? *mielenkiinto heräsi*

Heh...;D Eikös ookkin? Siellä, kun on sellanen tavallaan pikkunen kivikäytävä... Sitten joissain kohissa on sellasii reikii katossa. Niin mie vaan työnsin jalkani sellaseen reikään ja rupesin roikkuu pää alaspäin. ::) Tajuskohan tästä mitään.(?)

[tuuli]

ou mai gaad!  :D no saitko kuvan? haluaisin nähä sen!   :D
allekirjoittanut

jouhu

Tulihan siitä jonkinlainen...::) Mutta miun päätä ei siinä oikein näy ja miun takki ja paita valuvat tyylikkäästi paljastaen miun alimmaisen paidan, joka oli housuissa... ;D Wiih.. Ehkä näätkin hyvällä tsägällä. :)

raura

Ois kyllä jännä nähdä miten se on toteutettu (tuosta sepustuksesta kun sai selvääkin ;) ) On teillä huvit. Juu. Millanen on hallan video? en oo varmaan koskaan nähny.. ???

jouhu

Hallaan? Se on aika sekanen muuten. Ensimmäisillä kerroilla en tajunnu koko videoo, mutta kyllä se siitä pikku hiljaa. ;) Mie en oikein osaa selittää sitä...

emmi

Lainaaensi askel siihen on varmaa se et opettelet tekeen hirttosolmun. kannattaa vaan varoo ettei lipsahda kun kiipeät tuolille.  ;) ;D

sairas huumorintaju....

Niin juu, se kyllä voisi olla se ensimmäinen askel. mä en nimittäin osaa tehä sitä soluma. Joskus yläasteella yks terhi sitä opetti meille mutta en mä sitä enää osaa.

Eikä toikaan kyllä varmaan paljo haittais vaikka lipsahtaisinkin siitä tuolilta...
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

LainaaOis kyllä jännä nähdä miten se on toteutettu (tuosta sepustuksesta kun sai selvääkin ;) ) On teillä huvit. Juu. Millanen on hallan video? en oo varmaan koskaan nähny.. ???
Videoita ei koskaan pitäis selittää tälleen kon mie nyt, mutta mutta, kun kerran kysyit. :P
Hallaa videossa Toni on saksalainen lääkäri joka vastaanotollaan ottaa pahaa aavistamattomilta potilailta heidän ruumiinosiaan. Sitten hyö rakentaa osista tyypin (Tuukan)... josta tuleekin paha miäs joka tahtoo tappaa. ;D

Kuullostaa varmaan aika huonolta, mutta mun mielestä Hallaa on mahtava video. Ehkä toisenlainen kun joku Odotus tai Käännä Se Pois, mutta hyvä omalla tavallaan. Riippuu miten sitä katsoo...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Jukeboxissa tuli just toi Hallaa-video. Hauska ;D

jouhu

Oliko?! Höy... Ja mie en ollu näkemässä.  :-/ Noh, onhan tuota tullut toisaalta kateltuu iteksiään monen monta kertaa.

[tuuli]

Lainaa
Videoita ei koskaan pitäis selittää tälleen kon mie nyt, mutta mutta, kun kerran kysyit. :P
Hallaa videossa Toni on saksalainen lääkäri joka vastaanotollaan ottaa pahaa aavistamattomilta potilailta heidän ruumiinosiaan. Sitten hyö rakentaa osista tyypin (Tuukan)... josta tuleekin paha miäs joka tahtoo tappaa. ;D

Kuullostaa varmaan aika huonolta, mutta mun mielestä Hallaa on mahtava video. Ehkä toisenlainen kun joku Odotus tai Käännä Se Pois, mutta hyvä omalla tavallaan. Riippuu miten sitä katsoo...

minä en osaa ottaa hallaata ollenkaa vakavasti...  se on vaan hyvää huumoria!  :D miettikää ny! päitä potkiaan kuin jotai jalkapalloo, ja sit ihmeellisiin dalmaatialais-karva-asuihin pukeutuneet sinkomiehet tappelee. hehah!

noin mä sen näen... ;D
allekirjoittanut

raura

Ok, nyt ainakin varmistu se että en oo nähny sitä, kyllä mie sen muistasin jos oisin nähny.. Kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta  ::)

Maikki

Hei onko kukaan täältä menossa tonne Amnesty juttuun helsinkiin? Mie kun oon ihan yksinäni sinne menossa..

puska

Pääsiski (huokaus)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.