*HANNA the idol PAKARINEN*

Aloittaja [tuuli], toukokuu 15, 2004, 08:27:50

« edellinen - seuraava »

mixu

kaikki mikä on isolla rahalla ja pr:llä tehty ei toimi koska se ei ole aitoa!en voisi vähempää tykätä/välittää isolla formaatilla tehdyistä artisteista.
se jani oli ok.omia biisejä plakkarissa ja niin edespäin ja voi sanoa muusikoksi,mut pisteet laskee kun lähtee sellaseen hommaan mukaan...en tykkää...
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

[tuuli]

amouria-> sanoit että NYKYÄÄN musiikin suhteen on se huono puoli että tehdään tolkuttomasti samanlaista musiikkia.

Musta aina on tehty liikaa samanlaista musiikkia ja vaan harvat on erottunu massasta.
allekirjoittanut

hande^

Niinpä, mutta onneksi on Apulanta, joka erottuu (ehkä ennen vähän enemmän, mutta kuitenkin...) siitä tavallisesta popista...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

piksi

Oma mielipiteeni: laulaa livenä epäpuhtaasti, eikä edes kovin harvoin.

Ekan kerran kun tämän uusimman hitin kuulin radiosta olin ihan varma että Britney on taas vääntänyt uuden purkkapoppibiisin.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

Maikki.

mie kans mietin kun kuulin sen kappaleen, että tämä on varmaan jotain britneytä! ihan kuulosti.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

piksi

Yrittääköhän matkia tai jotain, vai miksei Idols-kisan aikana kuulostanut ko. henkilöltä yhtään?
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

mirka

Mä en ehkä oo oikee ihminen arvostelemaa ku en oo kauheesti kuullu mut sanon kuitenki et en tykkää. En muutenkaa oikeen syty tollasiin Idols kisoihin.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

[tuuli]

mut on se ihan karismaattinen kimma. harmi vaan, pelkää karismaa ei riitä tolla laulualalla; laulutaito olis kans plussaa. älköömme edes olettako, että joku trukkikuski, joka ei ole koskaan saanut ( periaatteessa ) minkään valtakunnan koulutusta laulamisen suhteen osaisi laulaa!
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.