apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

jouhu

Noh, voih  :-/
Eihän menny luita poikki?

punainen

Stigoista tohon levyraatikidnappaus juttuun liittyen tänään oli Trio Niskalaukauksen Kylmä tila biisi siellä niin mua jäi mietityttään kuka oli videon ohjaaja kun en kerennyt sitä näkemään? Meinaan oli mun mielestä aika Tuukkamainen kun oli niitä tilastoja ja kaikkee... ???

puska...

Ei se mun muistaakseni ainakaan Tuukka ollut.
Mua muuten hyvin suuresti ketuttaa se, että Tuukkaa ei ole levyraatiin viereaaksi hommattu. Se osais asijantuntijana jopa kommentoida jotain järkevää niihin videoihin:)

jouhu

Munkin mielestä Tuukka pitäis saaha sinne asiantuntujana paikalle!
Eikös se Irinakin ollu siinä levyraadissa?

Lerppa

Tätäkin taas vatvomaan 8) Uudestaan ja uudestaan... ;)

Noh, veikkaanpa että ne ovat ehkä kysyneet ja Tuukkaa ei vois vähempää kiinnostaa. Tai sit eivät ole edes kysyneet... Mut en usko että Tuukka tonne vapaaehtosesti lähtee...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Tuo on kyllä totta.
Tuukan tahtoa ei uhmata!

rautalintu

LainaaStigoista tohon levyraatikidnappaus juttuun liittyen tänään oli Trio Niskalaukauksen Kylmä tila biisi siellä niin mua jäi mietityttään kuka oli videon ohjaaja kun en kerennyt sitä näkemään? Meinaan oli mun mielestä aika Tuukkamainen kun oli niitä tilastoja ja kaikkee... ???

Videon on ohjannut Tomi Tuomaala.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Kiitti! Meinasin vaan et Tuukanki videois on aika usein ollu tollasii tilastoja sun muita tekstejä...

joku vaan

pelle miljoona on huippu ja nina Rochelle on kans sika hyvä ja apis tietysti suomalaista lähinnä

taika^^

No ehdottomasti sinergy, bodom, niskalaukaus, cmx, etos, gosmack, ill niño, mudvayne ja system of a down.. tos ny ne lähimmät varmaan.. *hmm*
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

punainen

Wirtabiuha

taitavat ihan tosta alkuperäsestä otsikosta puhua...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

medelin

Apulannan jälkeen kaukana perässä tulevat avril lavigne ja mariska ainakin. Muita en osaa nyt sanoa..  :-/
Minä tahdon paikkaan auringossa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.