apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Hehee!  ;D ;D

Mitenköhän kauan menee että herra Temosen aikataulut sopii ja se pääsee sinne!?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Varmaan ne palautteen lukijat vähän ihmettelee, kun ensin tulee yksi toivomus että Temonen sinne, ja sitten niitä rupeaa satelemaan oikeen kunnolla ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Niin. Jos eivät pikkuhiljaa ala ottaa sitä tuggea sinne, niin mä rupeen ahistelemaan niitä oikein kunnolla! Mikäköhän mulle on tullu...? Mä aattelin vähän aikaa sitten miten tuukan nimee vois käännellä ja mä sain yheks ton tuggen..jotenkni ovelasti ja nytten mä aattelen tuukan nimestä vaan tugge. (tuukka, tukukka, tugge...
Älkää käsittäkö sanojani väärin. ::)

Lerppa

Niin kato kyllähän noihin lempinimiin jotenkin aina vakiintuu, onhan Wirtiksenki oikea nimi Iiris, mutta ei se mulle koskaan mikään Iiris ole ollut... :P vaan Wirtis, Lermu, Ilona, Lemuermu, Irkku.... yms :)
Yhtälailla sitten Tuukkakin on mulle Tuge :) Ja Toni Tontsa ;D ;D ;D ;D (Wirtis ei tykkää :P ) ja Simo on Sipe :) ja Parta-Sami on Partis :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Musta toi lemuermu on perseestä! No onhan lerppakin tosiaan kaikki Sannasta rytmimunaan... Joo, Tontsa kanssa kuullostaa vajaalle...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

noniin heti sit täytyy munki mennä lähetteleen levyraatiin vähän palautetta ;)
niin ja olishan se ny ihan epistä ku sipe ja Toni on käyny jo levyraadissa , mutta Tuukka ei :( se olis ihan epireiluu sitä kohtaan :)

noista al:n poikien lempinimistiä ni mä en ainakaan osaa käyttää mitään lempinimeä Tonista enkä Tuukasta ne on mulle vaan pelkkä Toni ja Tuukka mut Sipee mä sanon Sipeks :) mä en ees osaa sanoo Sipee Simoks, kuulostaa jotenkin hassulta :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mäkään en ole mennyt vääntämään niitten nimistä mitään..
  Toni sanoo tosi usein, että Tuo meidän Simo... kuullostaa tosi nerolle... No juu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Mäkin muuten kelailin niin mä taidan puhua yleensä Simosta, Temosesta ja toisinaan taiteilija Wirtasesta...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

Mulle pojat oli yhdessä vaiheessa Toxu, Tuxu ja Sipsu.  ;D Tosin käytän niitä lempinimiä vain kuvatiedostojen nimikkeinä... Tuxua tulee ehkä käytettyä vähän muuallakin. (teini-X [äks])  ;D ;D ;D Ja sit nyt oon ruennu puhumaan Tonista myös Wirtsu-nimellä...

(nopea aiheen vaihdos) katoitteko muuten W-tyyli :n eilen? Tonihan (muka) 'huumattiin' siinä ja sit se 'nukku' vaan koko lähetyksen ajan.  :-*

Vilkku

Haa, enpä nähnyt moista kun olin siihen aikaan matkalla Nosturin suuntaan :)

Minä puhun myös yleensä Simosta. Ainakin kirjottaessa. En oo muuten aikasemmin ajatellutkaan että kirjotan Simo mutta vissiin kyllä puhun Sipestä :P
[ -You should see my scars- ]

ilu is best

muutewn mä katoin suen ohjelman eilen kiun  ma olib kattoon telskkuu  ken mä mietin  kuka se typeurrä äijjä olis siinmä ohejelömassa  huumanttuna ja  ja mä katouin sen . se olis ihanss hadssu ku se vaan nukku ja soöui niitä pilleriuetaä . se oli läski se äijja stans keun  se antto  onAN painon mukaan nioi tä tadbletteja.  :'(

*tuuli-is-the-nolo

Anteeksi häpeä... hän (ilu si best) on pikku veljeni - 13 wee - joka tunki tähän koneelle ja kirjoitti tahallaan joka sanaan ainaki yhden virheen... yritti vaan ärsyttää mua..... se on tätä sisarusrakkautta... mutta jokainen varmaan ymmärtää jotenkin mitä tuossa lukee.......

Wirtabiuha

Söpöä! hehee... mäkin omistan kaksi veljeä jotka säätää välillä vähän liikaa myös...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli-isnot-any-so-nolo-

juu mulla on kans kaks... onneksi isompi ( 16 ) on sentään ymmärtänyt että on muutakin kuin kiusatan siskoa... ;)

mutta tosiaan kysymys on edelleen voimassa 'katsoiko joku w-tyylin viime perjantaina'

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.