Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

salzaliini

juu,toivotaan että tuo gimmel huuma häipyy keskuudestamme.
tänään oli muuten iltasanomissa,että kaks radio kanavaa ei suostu soittaan gimmeliä! ASENNETTA!!!! ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Oliks siinä et mitkä ne kanavat oli? :) tosiaanki ASENNETTA!rok. mut vähän vituttaa ku mafia vaihtuu jokski vitun "nuorisokanavaks" eli lisää poppista radioon!! >:( miksei mafia voi pysyy ennallaan ku noita nuorisokanavia on jo ihan tarpeeks esim.kiss,NRJ yms...!!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Kiss FM ja Nova olivat nämä kanavat.
[ -You should see my scars- ]

salzaliinikonev*ttuilee

joo,kississä ja novassa on asennetta!!! ;D

Ronjaronjanen

Bändin pitäisi itse tekemällään työllään ansaita suosio. Valitettavasti näinhän ei enää ole (tuskin jollain beatlesilläkään oli mitään levy-yhtiötä siellä taustalla markkinoimassa. Räkäsimmissä kuppiloissa soittamalla nekin alotti) kun yhä vähemmän bändit tekee edes biisejään itse. Miten kukaan laulaja voi ikinä vetää jotain biisiä ihan täysillä jos se ei ole itse tehnyt niitä sanoja tai muuten vaan seiso täysin sen sanoman takana mikä niissä lyriikoissa on, mikä pahempaa eihän jossain etsit muijaa seuraavaa ole edes sanomaa. Naurattaa vaan koko biisi.

KatjaR

ei luoja. olenko mie vanha vai mikä vittu minua vaivaa?

mie voin kyllä myöntää olevani kateellinen gimmeleille. mie olen aina halunnu päästä helposti julkisuuteen. ja vielä laulamaan.

go on, pilkatkaa minua  ;D

ja kuka on sanomaan mitään siihen, mikä on oikea tapa tehdä musiikkia?

salzaliiniKoneV*ttuilee

mä ihmettelen kans et miten joku voi laulaa täysillä biisin joka on sille valmiiks kirjotettu!?! ei ymmärrä..

mustavalkoinen

Menestyksen eteen täytyy tehdä töitä... Sanokoot kapitalistit mitä tahtoo.  ;D

KatjaR

Vitut minä ole kapitalisti.

Mutta kamoon, annetaan nyt kaikkien vain elää?

Sisäinen hippini herää :D

Vilkku

Minä olen samaa mieltä Katjan kanssa.

mustavalkoinen

Jos jotakuta tituleerataan muusikoksi -mikä nyt on melko yleinen nimitys musiikkialan ammattilaisille- ja tämän "muusikon" lahjakkuus riittää vain hyvään tai kohtuulliseen lauluääneen, niin on se mun mielestä kyseenalaista, voiko tätä jotakuta oikein muusikoksi sanoa.

Enemmän mä arvostan musiikin alalla ihmistä, jolla on oikeasti lahjakkuutta. Jos joku aivoton kana menee mikin eteen ja sille lyödään sanat eteen, joista se ei välttämättä mitään tajua/sanoissa ei ole mitään tajuttavaa (vrt. jotkut poppiteollisuuden biisit), niin come on, onkse nyt ansainnut menenstyksensä? Kaikki suuret levy-yhtiöt tietää etenkin popin osalta menestyksen reseptin: Joku v*tun urpo tekee kymmenelle bändille sävelet ja ehkä sanatkin, sit pistetään kaunis, itseään auliisti vähän paljasteleva nuori nainen laulamaan, ja keitos on valmis.

Tämän lisäksi suuret levy-yhtiöt riistävät monesti näitä nuoria kasvattejaan. Heille määrätään, mitä päälle laitetaan, mitä sanotaan ja mitä ei jne. Onko se oikein?

Mua kyrpii suunnattoman paljon, että noi saatanan samat piupalipaupali -poppibiisit pyörii vuodesta toiseen vähän versioituna vain. Sitten teinitytöt juoksee levykaupoissa innoissaan, että saavat Britneyn uuden levyn. Eniten mua semmoisessa musiikissa ärsyttää se, ettei tuossa 'massapopissa' ole juuri koskaan mitään sanomaa.

salzaliiniKoneW*ttuilee

niimpä...puhut asiaa mustavalkoinen... ne gimmelin eukot anto tehä ittestänsä sellasia vitun kanoja.
ne tulee lauantaina oulun stockmannille...teinitytöt pääsee pilettää.. ajateltiin kaverien kans käyä nauramassa niille... ;) ilkeää...

Vilkku

Minua huvittaa, miten suurta keskustelua koko aiheesta saadaan aikaan. Ei voi ku onnitella koko Popstars -organisaatiota, juuri tätähän ne varmasti hakivatkin. Naurattaa, miten iltapäivälehtien otsikoissa lukee "asiantuntijat kertovat - mikä Gimmelissä ärsyttää".

Toi nyt on ihan sama ku tuli eilen kaverin kanssa Apulannasta puhe. Ystävä ilmoitti sietävänsä yhtyeen musiikkia ainoastaan Kolme -levyyn saakka. "Jos niillä ei sillon ois noussu kusi päähän ni niistä ois voinu joskus tulla jotain".

Se oli hänen mielipiteensä ja se on mulle ihan sama. En mä ruvennu siitä tappelemaan tai vaatimaan arvostusta. Annettais nyt vaan jokaisen pitää mistä haluaa.

2 + 2 = 5

se on kyllä vääryyttä sanoa, että gimmelin tytöt ei olis lahjakkaita. sen takiahan ne perkele valittiin, että ne on. kyllä ne osaa laulaa ja aikas hyvin vielä. annettais kaikkien kukkien kukkia vaan, niin on aina parempi musta. mulle ne gimmelin tytsit ja niiden esittämä musiikki on ihan yhden tekevää, ei ne oikein vihastutakkaan. unelmaansa ne on toteuttamassa, propsit siitä kun se tais onnistua. ei ne ole siellä kenenkään mieltä pahoittamassa, varmaan ne tykkää siitä mitä tekee koko sydämmellään ja se ei ole musta ikinä huono asia. tietysti jos ärsyttää ni sitten ärsyttää, sille ei ikinä mitään. muy enemmän mua ärsyttää ne jotka oikeesti tekee toisille hallaa.

Silti_Onnellinen

sä puhut viisaita  ;) vaikka en gimmeleitä diggailekkaan...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.