Tehosekoitin

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 03:02:50

« edellinen - seuraava »

Maikki.

juu tykkäilen. Livenä oon nähny ja ihan kiva oli :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Mä en kattonu... :'( Mun oli tarkotus kattoo se tehiksen keikka, mutta en mä sitten jonkun takii kattonu..
Leikannu hiukset!!  :o Ei saa!! Onko leikannu miten lyhyiks? Ei kai paljoo? *huolestunut ilme*

amniinba

tykkään. live-bändi todellakin... kannattaa keikalle mennä jos on mahollisuus-ne hiukset ei oo ihan olkapäille, eli siis "polkkapituiset" kai.. ei ne oo kamalat..eijei.. popfinlandiassa otolla oli just omannäköset váatteet, ihanat.

Wirtabiuha

Mullakin jäi kattomatta kun tappelin faijan kanssa niin ilta meni siinä... Söpöö, siis otto... Kyllä se on hiano silti, ei siinä mitään (näin siitä kuvan jossakin)...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

katie

tehosekoitin rokkaa ;) vaikka olen digannut apulantaa kauemmin ja löysin siis tehiksen apiksen kautta niin olen silti tehiksen nähnyt livenä apista enemmän ;D todellakin jätkät rokkaa, erityisesti livenä :-*

Silti_Onnellinen

aivan mahtavaa! ovat muuten nosturissa vappuna  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Vähän mä haluun nähä  tehiksen keikalle. Kyllä mie itteni vielä raahaan sinne! >:(

[tuuli]

toivottavasti tehis tulee ensikesänä kuopiorockiin niin pääsen katsomaan kun viimekesänä jäi välistä. en oo vielä nähny livenä.  :(

yksi ystäväni muuten huomautti minulle että apiksellahan on se yksi ellikappale. ja sit tehiksellähän on se pillitä elli pillitä. onkoha noilla elleillä jotain yhteistä. ????
allekirjoittanut

jouhu

En ole muuten laittanut merklle.  :) Niin, saattaan olla... Voishan sitä kyssyy huvikseen joskus, kun käy jollain keikalla...

kiertolainen

tykkään...  :D livenä en vielä ole nähnyt, mutta kesällä luultavasti.

puska

Suosittelen ehdottomasti keikalle menemistä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Enpä ole minäkään koskaan Tehareitten keikalla tainnut olla. Ja varmasti yritän tämän aukon sivistyksessäni heti kesällä paikata  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

On taas niin helkutin mahtavaa olla vaalenvihreän vm. 74 volvon kyydissä, rullata pitkin kaupunkia kevätauringon paistaessa ja kuunnella Tehosekoitinta. Se on elämää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Taas yksi tosi mahtava bändi on kuollut! :'(
Tehistä kyllä tulee kauheen ikävä.
En päässy/pääse kertaakaan kattelee bändiä livenä.  

Lerppa

Harmi että noin kävi  :-/ mutta toisaalta parempi että hyö lopettaa huipulla, kun taas että väkisin jyystäisivät, varmaankin näin oli parasta.... ::)
Tänä kesänä onkin sitten ihan pakko Tehis nähdä, sen ekan ja vikan kerran....  :'(

*välikomm*
Jouhu, sä oot kirjottanut 10,7% tän foorumin kaikista viesteistä ;D ..laskeskelin huvikseni tossa... ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.