Lavuaarista-levyssä kirjoitusvirhe?

Aloittaja Jani, joulukuu 18, 2003, 08:03:54

« edellinen - seuraava »

jouhu

punainen

Multa puuttuu Tonin nimppari,mut eiköhän sekin siihen kanteen piakkoin ilmesty

jouhu

Nimppari? ;D Joo, joo ymmärsin... :D
Mäkin voisin hankkii kaikkien nimmarit johonkin.  :)

puska

Mulla ne on Hiekassa :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

mulla vituttaa tosi paljon ko olen monet levyn kannet sotkettanu nimmareihin. just niinkö esim plastikin joka on vaan maailman paras levy. möö.
Time goes on, I wont.

blind_eye

Mulla on kaikkien muiden nimmarit sinkkukokis 98-03 kannes paitsi Sipen..
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Maikki.

Minulla on vaan seinällä paperilla Tuukan ja Sipen nimmarit.. Kesällä festareille ajattelin tehä sellasen 'festaripaidan' johon keräisin nimmareita, mutta mahtaskohan siihen sitten kukaan kirjottaa..? :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Niin mullakin seinällä ja ihan kehystettynä yks Tuukan nimmari johon se nimensä lisäksi raapusti jotain muutakin kivaa,mikä on aika harvinaista... :)

Tappaja.

punainen

Ai sä muistit! ;D Älkää sit kertoko Tuukalle tästä, et hän vois ottaa mut vielä vakavastikin... ;)

jouhu

Mitä, Tuukka pervo? :o Mie oon pihalla...
Mulla ei yhenkään nimmarii missään.  :( No, aattelin, jos sitten tuolla festareilla kävis kyselee niitä. :)

punainen

Onpa noita nimmareita aika helppo saada, kiitos siitä tietenkin pojille,ja erityisesti Tuukalle, joka tuntuu aina jaksavan meitä faneja.  :-*Mulla on varmaan jokaieslta keikalta tuukan nimppari.Eiköhän jouhukin saa pain omansa!

Tappaja.

hande^

Eiku kertokkee...!  ;D Nyt toi jäi häirii ku puhuitte siit tollee vähän, mut ette paljastanu loppuun...  :-[
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Niinkuin jotkut jotka ovat seuranneet mun kirjotuksiani tälle boardille,ovat ehkä huomanneet jotain lievää innostuneisuutta kun päästään aiheeseen tuukka... :)ni ja sitä ei saanu kertoo sitte Tuugelle!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.