Kesäaine - dvd

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 02, 2006, 07:41:40

« edellinen - seuraava »

Tokya

Lainaa
LainaaJes, nyt on diiviidii kourassa. Ja mun ihana satikka näkyy kyl kyl. Pääsinpähän keikuttamaan! Vähän turhan sekava tuo toteutus, mutta muuten tosi hyvä ku on paljon juttua. Ei vaan näy suoraan että mitkä jutut on ykös, ja mitkä kakos levyllä.

Ei se niin sekava ole, miltä aluks ehkä tuntuu. Ja siinä on kyllä siinä vasemmalla semmonen et näkyy esim. 1 tai 2. Et millä levyllä ne jutut on. Siis kun selailee niitä. Ää kirjotan maailman epäselviten :D
ei varmasti ole? o..o siis siellä kannessa vai? *kääntelee kantta kädessään* en mää löydä ;<<

jouhu

Eikös se näy siinä menussa? Kun laittaa jonkun levyn, niin siinä näkyy nuoli, mikä näkyy sillä levyllä, ja vihree läiskä, jossa sitten lukee sen toisen dvd:n numero... Tajuuko tästä mitään?

Painkiller

Aivan. Kannessa ei oo mitenkään selitetty miltä levyltä löytyy mitäkin.

Tokya

LainaaAivan. Kannessa ei oo mitenkään selitetty miltä levyltä löytyy mitäkin.

noniin hienoa kuulla. olen nimittäin varmaan puol tuntia tuota pakettia katsonut ja kääntänyt ja miettinyt että onko mulla viallinen paketti :D

puska

Niih, se ois kyllä ihan jees jos kannesta näkisi, ettei sitten tarttisi levyltä kattoa. Mutta tuohon sisältöön olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Tosi hauskaa settiä pojilla!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tounakka

Äkkiäkös ne ulkoa oppii. Katottu nyt Aitoohon asti.

Tepi84

Katottu koko setti.. aikas hyvin lähtee tonilt kitara kädest lavalle Faaraon biisin kaaduttua Jönden basson oikkuiluun :(
Siel on paljon hyvää matskuu :)
Haza haza

Reikaleipa

Ärsyttävästi kyllä mikitetty ne kohat missä pojjaat istuu jossain lavan reunalla puhelemassa. Mikki on ilmeisesti Tonilla jonka ääni kuuluu hyvin ja muitten herrojen kommentit kuuluu iha helgetin hiljaa. Sit ku laittaa volaa kovemmalle ni sittehä Toni taas räjäyttää tärykalvot irti. :B

OSmo(Guest)

Sylettää, katsoin eilen lavy-yhtiön sivuja ja siellä luki että olen yksi kirjoituskilpailun voittaneista. Eipä vaa ollu mun tekstiä siinä DVD:ssä. Miksiköhän mut sit mainittiin siinä ? T:ossi ågren

[tuuli]

Lainaa
LainaaLähetittekö te muuten niitä keikkakokemuksia sinne?
Joo, mie lähetin ja se julkastiinkin siinä.
Onnea Jouhu!  :)
allekirjoittanut

jouhu

Jeejee, kiitosta..:)
Onnee myös Osmolle kilpailun voittamisesta! En tiiä mikä vois tuossa olla ettei löysy tuosta..

Tokya

nyt kaikki muu paitsi studio nurkka katsottuna.

Julian

AIVAN LOISTAVAA TAVARAA DVD PULLOLLAAN, vai mitä?! Hyvin apulantamainen pläjäys. Itse diggailin eniten ihan dokumenttiosastoa. Pojat on kyllä panneet parastaan, jälleen kerran.

Putkeenhan tuo piti kattoa, not a chance yrittää kattoa pätkissä!

:)
Älä tee virheitä, muuten veli painaa pinnan alle pään.

Julian

Jos tuosta deeveedeestä jotain negatiivista, niin jäin kyllä ehdottomasti kaipaamaan yhtä kokonaista keikkataltiointia. Sitä se jotenkin uupuu, niin risainen on kokonaisuus (tarkoituksella, onhan kyseessä aine kesän ajalta), mutta i alla fall...
Älä tee virheitä, muuten veli painaa pinnan alle pään.

[tuuli]

allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.