Millä festareille???

Aloittaja Snake, huhtikuu 11, 2003, 09:09:53

« edellinen - seuraava »

Snake

Onko kellää kokemusta,et otetaanko nykyää liftareita helposti kyytii??? Junal pääsis kyl festareille melko kätevästi,mutta se sitte maksaa aivan perkeleesti.... >:(
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

Kyllä sitä aika helposti pääsee. Mutta kannattaa tietty sitte vähän kattoa että kenen kyytiin kannatta mennä ;)

Ja suunta kannattaa kans kattoa. Mun yks kaveri liftas viime vuonna Provinssiin ja takas. Pois päin mennessä kysyivät muutaman tunnin kuluttua kuskilta koska tulee Helsinki. Kuski repes nauramaan, olivat jo Oulun korkeudella. ;D

En kyllä tiiä uskaltaisinko ite ketään ottaa. Kai se riippuisi niin monesta asiasta. Ei sitä ikinä tiiä, ens kesänä kuitenki lähetään autolla :)
[ -You should see my scars- ]

Snake

Kyl pois päin vois ehkä liftaakki,ni pääsis halvemmalla...Ku ei toi yks piru jaksa viel sitä korttii ajaa(mikä toisaalta on iha hyvä juttu ;))Eikä meil ois kyllä autookaa....

~Niina-Maria~

Me lähetää omalla autolla..ja kavereita mukaan, niin tulee bensatkin halvemmaks kun kimpassa maksaa!  :)

Pirun_morsian

Snake: no ku ei tällä pirulla oo rahaa korttiin, eikä autoonkaan ja sitte jäis toi alkoholiki nauttimatta, eikä sua aksa selvinpäin...  ;)
junalla/liftaten siis

Snake

Pirun_morsian

Purppuraviittainen WeLhoTAr

junalla(vaikka vessassa..)  ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Snake

No niin,paitsi kyl ne konnarit sieltäki tulee lippui ettii (pirul kokemusta ;))

vik

mä luotan Valtion Rautateihin ja Expressbusiin. ei ole uskallusta ottaa sellasta riskiä ettei mikään auto huolikaan mua kyytiin tai mennä junassa ilman lippua. sitten vaan panikoisin noista matkoista koko ajan.

kalliiksihan noi reissut silti tulee, Provinssiinkin lippu 72€, junamatkat noin 35€, majoitus 20€, narikka 5€ plus kaikki sälä jota kuitenkin ostan.

Heinolassa Jyräähän sentään lähdetään kaverin autolla, 15 € per naama tulee matkan hinnaksi. luksusta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.