keikoille, keikoille!

Aloittaja vik, syyskuu 19, 2002, 08:44:09

« edellinen - seuraava »

Pirun_morsian

se oli kyl varmaan ihan suunniteltu juttu.. mut kävi vituttaa ku se roudari tuli kesken biisin työntää jotai teippii tonin korvaan..

Snake

Nii, mut oliks se vittuilu sille roudarille?!?Vai oliks se semmonen ovela tsysteemi,et ne pääsee vaihtaa vaatteet...who knows... ::)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

2 + 2 = 5

se roudari on varmaan teipannut sellasta nappia sinne tontsan korvaan. kuulusko sieltä klikki, vai onkohan se monitorin vastike. meikku ei tiedä. vaiko ehkä molemmat.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Olihan se vähän showta siellä pakkahuoneella ku toni alko riehuu... :) mua alko naurattaa. ;D mut pakkahuoneen keikka oli kyl ihan sairaan hyvä!!!!mun frendi sai musat palovammoja ku pogosin niin paljon ja mun polvet on ihan mustelmilla... :) mut se oli sen arvosta!paitsi että keikan jälkeen mentiin väärällä bussilla jossain helvetissä ja vasta kolmen maissa päästiin siitä pois.huh. ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Aapsu

Nyt meni hermot, ja sen kyllä huomaa. Niin tosiaan, joku täällä arvasikin ihan oikein eli oli kyse nimenomaan tuosta biisistä. Siis kun Apulannan keikka loppui ja valot syttyivät niin joku miksaaja tai joku pisti tuon biisin soimaan. Aika hauska. ;D En kyllä silti usko, että se oli mikään mainoskikka. Toni oli kyllä sen verran vihaisen näköinen, että se oli luultavasti ihan aitoa.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

paranoid

:'( Apua!!
Miksi kukaan ei kuule eikä vastaa?!? ???
 :oMiksi Poriin (tänne pieneen paikkaan) ei tule apulanta keikkaa?!?  :o
Tääl on faneja niinku mitäki!!
 VASTATKAA! apulanta (toni, tuukka, sipe) teitä kaivataan tääl! :'(

-taru

Tietääkö kukaan et tuleeks apikset ens kesänä ilosaareen?? meinaan et oon menossa kamun kaa sinne :)

Wanda

Ilosaarirokin esiintyjät ilmoitetaan vasta maaliskuun lopussa... :( Vai onko muilla mitään muuta tietoa?
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä oon n.99% varma että Apulanta on Ilosaaressa ku ainahan se on ollu.ihan vakkariesintyjiä. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Mä kyllä kans arvaisin, että eiköhän ne noilla isoimmilla ole, vaikka uhkailivatkin, ettei kesällä heitettäiskään keikkaa ihan entiseen tahtiin.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.