Loozer

Aloittaja jouhu, tammikuu 14, 2004, 05:17:49

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaa
Hmm kai kaikki tietävät että ainakin Turun ja Tampereen keikat ovat sitten K18? Ihan varmistan vain, en tiedä vanhojako olette.

MITÄ?? nonii, mä arvasin että tässä on jotain vialla, tähän tää nyt sitten tyssäsi  :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Entäs toi joensuun keikka...?  :-[ Nolottaa vähän kysellä täältä, kun asun joensuussa, mutta tietääkö hän...te mon´ltakohan toi joensuun keikka on?
Voi, blind_eye parkaa.... :-/ Mutta sähän pääset vielä tuhansille keikoille.  :)

blind_eye

nii, toivottavasti  :)
mutta kyllä minä tuonne haluaisin ihan hirveästi..  :(

jouhu

Rtlö pääsisi jonnekkin tälle keikalle jossa ei olis ikärajaa? Vai onko kaikki siellä kuuluisassa hevonkuusessa? ;D

PahaPahaAsia

kai ne nyt sielläkin soittaa,kun se niin kuuluisaksi on tullut:)
niin ei ne sitten muualle ehdikkään,siis muuten kun k-18 keikoille... :'(

jouhu

? Äyh? Mä tipahdin puusta.

PahaPahaAsia

jaa sieltä kuusesta?heh heh ;D

jouhu

Niin, kuusesta.  ;D
Me kavetreitten kaa mietittii tossa joskus, että millasii puita me oltain, jos joitain puita oltais ja mä olen sitten kuusi.  ;D

Se ikiihana äitini kielsi mua menemästä sinne tuonne keikalle, koska se on jossain hotelliravintolassa. Ja äiti rupes riehuu jotain, että "et kyllä lähe sinne juoppojen sekaan pomppii!" Että tälleen... Ei tullu tästäkään keikasta sitten mitään.  >:( :-/ :'( :'(

rautalintu

Ota mamma mukaan. Sillähän siitä selviää ;D

No ei kai..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

tuo olis aika hyvä  ;D

jouhu

Niin. ;D periaatteessa kyllä..., mutta ei nyt sentään.
 :'( *snif*

PahaPahaAsia

no...touhon ei voi sanoa muuta kuin että olen pahoillani,mutta en minäkään pääse,joten itketään yhdessä :'(

jouhu

Joo!  :D Itketään ringissä.  :-/ :'(
Mutta pääsenhän, toivottavasti, vielä monelle keikalle elämässäni. Tämä oli vain yksi tappio monista  onnistumisista...

blind_eye

niin, ja minulla on vielä yksi tappio lisää (ja PahaPahaAsialla) kun ei päästä katsomaan kun Tuukka esittää musiikkivideoitaan... Senkin pitää tietenkin olla k-18!!  >:(
eli minäkin tulen itkemään teidän kanssa  :'(

juhke

minä menen varmaankin tuonne jyväskylän keikalle  ;D
tie pelastaa jos uskaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.