Loozer

Aloittaja jouhu, tammikuu 14, 2004, 05:17:49

« edellinen - seuraava »

jouhu

Levareitten sivujen mukaan bändi jossa Sipe on myös soittamassa pitää pienen kieruteen. Soittavat weezeriä.  
Aijotteko käydä jollain keikalla?
Mä ainakin suunnittelen käyväni, kun käyvät soittaa täällä joensuussa.
Enpä jaksa laittaa tota sivuu tohon joten käykääpä kattoo tuolta noin sitten.  :)

blind_eye

juu, kai mä aion mennä...  ;D
en ole tuollaisesta kyllä kuullutkaan, mutta pitääpi käydä kattoon  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

Enpä meinaa, turhan kaukana. Olis ihan kivaa kyllä, Weezer on kyllä niin huippu.
[ -You should see my scars- ]

blind_eye

minulla ei ole onneks kaukana  :)
guru, tuutko mukaan?? se on 29.1 pakkahuoneella :)
muut ajat:
27.1 joensuu, teatteriravintola
28.1 turku, klubi
30.1 jyväskylä, lutakko
ja siis 29.1 tampere, pakkahuone  ;D

turussa, tampereella ja jyväskylässä esiintyy lisäksi ruotsalainen supertähti Nina Rochelle  :)

PahaPahaAsia

mun pitää lähtee 30.01 espoo/helsinki suuntaan,mut riippuu monelta loppuu ja monelta pitää lähteä matkaan...ja mistä siis joukkueen...

jouhu

Mulla on kiva, kun ei tarvii lähtee minnekkään kauemmas, kun on samassa kaupungissa missä asun, niin aikas kiva.  :D

blind_eye

no eipä tarvii munkaan, onneks  :)

vik

Tampereelle voisin lähteä. Vaatii tosin muutaman tunnin hengailua pakkasessa ulkona ja poissaoloa koulusta mutta niin no, sen verran kertaluontoista että haluan nähdä.

Weezer.  :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Tiiättekö muuten missä näkyis ne kellon ajat ja, että mistäs sais niitä lippuja?

PahaPahaAsia

olis muitakin kiinnostuneita ???

vik

No Tampereen keikalle maksaa 7 euroa ja ennakkoon myyvät Epesissä ja Swampissa. "MA - TO bändit aloittavat noin klo 22"

Turun Klubilla melko sama näemmä mutta liput euron halvemmat ja ennakkoon en nyt enää muista mistä.

Hitto että on huonoon kellonaikaankin tuo, mitä ihmettä teen loppuyön kun keikkakin on jo kahdentoista aikoihin ohi.  :P
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

blind_eye

musta tuo on ihan sopiva kellonaika :)
eikä mikään kalliskaan  :)

hande^

sopiva kellon aika on ja ei kallis, mutta ku on nii kaukana täältä espoosta ja viel keskellä viikkoo...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Nii, lippu ei o kallis, mutta jos siihe lisää junamatkat ni... ::)
Älyttömästi harmittaa kun ei tonne pääse... :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

Mulla lähtöä vastaan tappelevat lähinnä täysi varattomuus ja se monen tunnin yöhengailu ulkona. Lisäksi olen kai muutenkin muuttunut liian sosiaaliseksi ihmiseksi ja tuntuu tyhmältä tollanen yksin lähteminen.

Hmm kai kaikki tietävät että ainakin Turun ja Tampereen keikat ovat sitten K18? Ihan varmistan vain, en tiedä vanhojako olette.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.