Amnesty-keikat

Aloittaja punainen, maaliskuu 13, 2005, 11:12:05

« edellinen - seuraava »

punainen

Oliko täältä ketä kattoos Amnestyssa? Hesassa oli ainakin minä,Maikki,Hande,Lerppa,Wirtabiuha ja Vilkku....

Aivan mahtava kokemus,ettei oikeen osaa ees vielä sanoa mitään kun täytyy vaan järjestellä ajatuksia..

Tilaisuuden lopus tajusin et Jugekin oli paikalla :o Ja Juge sai kyllä ainakin Tonilta kuvattua mahtavia videoclippeja. Tänne vaan sitä mukaan kun  näitä teemapäiviä tulee ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Unenkansalainen

jeijei tänään oon menossa kaverin kanssa kattomaan tänne Jykylään sitä, maistuu kovasti!

muutamaa kaveria vituttaa kun ne ei päässyt, no ei voi mitään :D
levyltä odotan sellaista rankkaa mättöä, saas nähä. rankempaa kuin tuo "pahempi toistaan" sinkku. se oli loppujenlopuksi hieman pettymys..

mutta, kiva mennä sinne, otampa digikameralla jotai videoo, tosin siitä nyt ei mitään hyvää tule, ja laatukin kärsii varmasti.

mutta kuulumisiin mahd. illalla! (:

Vilkku [duuni]

Jees jees, eilinen tilaisuus oli kyllä vallan mukava :) Ihanan intiimi meininki, pienessä tilassa kynttilänvalossa, kivoja biisejä. Ja tietenkin minä flunssani kanssa, se vähän latisti fiiliksiä kun koetti aina sinnitellä biisin loppuun ennenku yski taas :P

Mutta enivei, oli hitsin kivaa. Ja kiva oli nähdä teitä kaikkia, Punaisen ja Maikin kanssa ei tullu vaihdettua sanoja mutta seuraavalla kerralla sitten :)

juGe

Jep jep, mestoilla oltiin, ja ihan hyvä ja rento fiilishän paikalla oli. Hieman saatiin kuulla myös vanhempaa tuotantoa akustisena, mikä on aina hienoa. :D Itse en ole ylexiltä tai muualtakaan pystynyt/kerennyt levyä kuuntelemaan, joten tuolla tuli kuultua ekan kerran uutta levyäkin. Hyvältähän se taas kuulosti ja ainakin pari kappaletta kolisi heti samantien täysillä. Ei oikein malttaisi odottaa viikonloppuun, kun tuon levyn vasta silloin saan käsiini.

Kiva oli myös nähdä vähän boardilaisia, vaikka en nyt teistä moniakaan tunnistanut. :) Mukava että olette diggaileet sivuja ja jaksaneet supporttaa!

Mutta tosiaan klippejä tulee kunhan selviän taas kotiin viikonloppuna ja saan kaikki purettua koneelle.

rauhaa,
j

PS. jos jengillä on näiltä keikoilta matskua, niin laittakaapa vaikka juge@apulanta.net osoitteeseen tulemaan, niin laitetaan tänne sivuille niitä kaikkien katseltavaksi.

blind_eye

Mä en päässy minnekään noista.. Vähän ehk ottaa päähän. :-/
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Unenkansalainen

Nonniin, huhhuijaa mikä pläjäys etten sanoisi. Fiilis oli mitä loistavin, ja itse bändi oli tosi vireessä juttuineen ja biiseineen. ja saatiinpa kuulla se kauan kaivattu Unenkansa ja Maailmanpyöräkin (ja päivästä toiseen)<3

Laitan kuvia ja Videoo (esim unenkansa kappaleen lähes kokonaan) heti kun saan sivuston jossa on tilaa enemmän kuin omalla ftp:llä. jepjep. Huippufiilis! Paras Apulannan keikka ikinä missä oon ollut. Keikan jälkeen tuli taistoa Vaajakosken ja Toivakan kulmista. on ne kovia mestoja.

Uusi levy on kyllä kanssa juuri sellaista mitä pitää, lähestulkoon. Sanoitukset voisivat olla yksinkertaisempia, niin tulisi enemmän munaa sitten musiikin siivelle. mutta tässä sitä! kiitos näkemiin (:

Kiira H.

Jkl:n amnestyn iltamissa tuli oltua ja oli kyllä parasta ikinä! <3

Painkiller

LainaaMä en päässy minnekään noista.. Vähän ehk ottaa päähän. :-/

Sama täällä.. Vit*ttaa.. Mut ei itketä.

Maikki

Oli kyllä ihan hirmuisen mukavaa tuolla! :) :-*
En mie nyt muuta osaa sanoa :D

Unenkansalainen

http://esa.1g.fi/Karin/Apulanta_Unplugged.rar tuosta saa ladata jos maittaa, Kokoa on se 60MB eli 56Kb modemin käyttäjien kannattaa unohtaa :D

Paketissa on kuvat ja 4 videota. Ja herra ylläpitäjä, ota tästä tää paketti ja valikoi mieleiset sivuille (:

(c) KK ;)

HUOM!
Jos et omista WINRAR -ohjelmaa jolla tämän purkaa, niin imuroi se täältä http://www.rarlab.com/rar/wrar342.exe

Noidanmetsästäjä

Hienoa oli olla Ruoholahdenkadulla. Lämmintä.

"Et saa painaa sitä nappulaa" ;)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

punainen

Huhhuh, aivan huippua oli!

Apulannan parhaita biisejä (niitä harvinaisuuksia siis!) akustisesti soitettuna kynttilänvalossa.Oli se ihana kokemus jollasta kauan oltiin ootettu :) Meinasin kaatua kaks kertaa tuolillani kun tärisin niin niitä kuunnellessa...

Sen jälkeen sitten kuunneltiin levyä ja joristiin äijien kaa.Oltiin kulemma hiljasempia kuin turkulaiset....Sipe ja Sami liukeni paikalta melko äkkiä,mutta Toni jakso niin kauan et Amnestyn tyypit sai jo heittää meiät pihalle...Pisteet Tonille siis ylirennosta meinigistä!Meitsin rispektit kasvoi taas kertaheitolla Tonia ja kumppaneita kohtaan.

Oli kyllä ihan paras synttärilahja :) Toivotaan et tollasii vastaavia saadaan tulevaisuudessa enemmänkin!

Noidanmetsästäjä

Toni oli kyllä vireessä! Ehdottomasti lisää tuota, Wirtanenkin tuntui nauttivan jutustelusta. No joo, kyllähän se välillä yritti lähtöä tehdä kun puheenaiheet meinas loppua, mutta ehkä se liittyi enemmänkin kohteliaisuuteen isäntiä kohtaan...

punainen

LainaaToni oli kyllä vireessä! Ehdottomasti lisää tuota, Wirtanenkin tuntui nauttivan jutustelusta. No joo, kyllähän se välillä yritti lähtöä tehdä kun puheenaiheet meinas loppua, mutta ehkä se liittyi enemmänkin kohteliaisuuteen isäntiä kohtaan...

Näytti Toni ihan viihtyvän:) Ja juu harmittaa kun taas piti olla niin ujo, kun kerrankin olis ollu mahdollisuus ihan rauhassa jutella,niin ei tule sitten mitään järkevää mieleen...

Noidanmetsästäjä

LainaaJa juu harmittaa kun taas piti olla niin ujo, kun kerrankin olis ollu mahdollisuus ihan rauhassa jutella,niin ei tule sitten mitään järkevää mieleen...
Niinpä niin... :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.