...Apulannan sinkku+uusi levy...

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 01, 2002, 01:11:03

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

oikeesti.se on betonitonttu! on sillä muitakin lempinimiä kuten johannes vihannes paavali.  ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Mahtaa olla aika hurja pikkuveli kun on päässyt lähes samaan luokkaan Andyn kanssa ;)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Niin täytyy olla melkos hurja. Allekirjoittaneen perhekin aika hurja on, mutta Andyn taso on vielä kovin kaukana.
Time goes on, I wont.

mun pikkuveli on krisi,mut ei se niin raju oo kyl ku andy! ;D

Vilkku

Pidä Silja huolta ettei ihan samaan kuntoon joudukaan :) Pikkuveljille ei tee hyvää hypätä / pudota parvekkeelta.

Sama se mulle on hyppääkö se vaikka wc pönttöön,se on nimittäin NIIIIIN rasittava että huh huh!!! heittelee viattomia ihmisiä luistimilla ja perunoilla päähän!! :P

vik

mun pikkuveli on kiltti urheilija.

tosin se on ärsyttävä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Musta tuntuu että kaikki sisarukset -isot ja pienet- on joskus ärsyttäviä. Oon ite pikkusisko ja voin kyllä sanoa että oikein pahaa tekee kun mietin millainen pain in the ass olen ollut :)

KatjaRock

Minä voin sanoa, että pikkusiskot on pahimpia. Itelläni sellanen on ja itekki sellanen olen. Välillä oikeasti nautin, kun saan aiheutettua ärsyyntymistä muille ihmisille.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Minä olen mieluummin pikkusisko, koska minua syytetään harvemmin...veli saa syytteet ;D Oisin varmaan aika karmea isosisko.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Pikkuveljet on kamalia. Joko ne on kavereilla tai sitten roikkuvat perässä koko ajan ja kyselevät. Onneksi minulla on niitä vain yksi. No, onhan se välillä ihan kivakin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

mun pikkuveljessä hyvä puoli on se että siltä saa hyvin pummattua karkkia ja rahaa.  8) huonot puolet on että joutuu sillointällöin ajamaan puukko kädessä jahtaavaa veljeä karkuun polkupyörällä ympäri kylää kengät kädessä ja joskus jopa yöpuku päällä koska lähtö voi tulla todella äkkiä.
huh.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.