...Apulannan sinkku+uusi levy...

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 01, 2002, 01:11:03

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

vik

samaa katoin minä.

täällä sentään ei tarvitse hengestään taistella, kunhan vähän valittaa kahdelle ärsyttävälle kakaralle.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Se on TOSI hurjaa.Tulkaa kokeilemaan.Elämysmatkat,1€ kerta,ensimmäinen tutustumiskerta ilmaiseksi.jeah.  ;) p.s.suositellaan turvavarusteiden käyttöä.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minä en kyllä osallistu. Yleensä kyllä itse joudun ajamaan pikkuveljeäni pois häiritsemästä, mutta ei ole kyllä tullut pahemmin mitään.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

asiasta kukkaruukkuun,eilen tein pientä galluppia ja kyselin jätkiltä että onko se tosiaan niin että blondit on parempia ja meitä brunetteja sorretaan,niin gallupin tulos on että hiustenvärillä ei väliä. jotenkin vaan vielä tuntuu siltä että miehet on enemmän blondien perään... :P

KatjaRock

Höpshöps. OLEN BLONDI!!!

Kaiken lisäksi ihan aito. Tuskin sillä hiusten värillä mitään väliä on. Viimeviikonloppuna luin eräästä iltapäivälehdestä blondien olevan ns. out. Nauratti. Sama kuin joku sanoisi, että vasenkätiset saks.  :D
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Mä olen blondi ja vielä vasenkätinen. Tosin ei kai sillä niin väliä ole. En tiedä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Hiltsu

vik

hehei, minäkin oon vas.kät.  :)

en kylläkään blondi. pienenä olin, nykyisin tosikiva maantie. värjäilen siis aina kun jaksan. mutkun aina ei jaksa. se on niin tylsä prosessi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Kaikella tosiaankin on väliä,sen oon oppinut huomaamaan!!!

Hiltsu

Minulta kai on jäänyt jotakin huomaamatta. Tai no olenhan minäkin joissakin asioissa tietenkin huomannut.

kreisi_greippi

minäkin olen huomannut, että olen jättänyt huomaamatta jotakin joka olisi pitänyt huomata tai sitten huomaan sen sitten kun on myöhäistä huomata.

KatjaRock

Voi jeesus. En jaksa lukea tuota viestiä uudelleen. Se oli hullu.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.