onko se niin että...

Aloittaja A.L girl, helmikuu 04, 2002, 03:30:23

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Minäkin kävin talvella avannossa ( ensimmäisellä kerralla Joutsassa pakkasta oli -28 ), mutta nyt meressä uinti tuntuu paljon pahemmalta. Sinne joutuu kävelemään pidemmän matkan, särki jalkoja aika pahasti. Mutta hyvää teki, kivusta huolimatta.
[ -You should see my scars- ]

rok

Älä hyvä ihminen hermoile!
johan ne ilmoitti että syksyllä tai loppukesästä tulee albumi niin että ei huoleen. ja kuten toni sanoi: mitä se haittaa jos pändi ei enää soita kun se on tehnyt niin monta hyvää biisiä joita voi kuunnella myöhemminkin?

Vilkku

Onhan se niinkin. Tietenkin toivon että uuttakin matskua vielä tulisi, mutta ei sitä tietenkään väkisin kannata vääntää.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Eipäs maalata piruja seinille  ;)
Luotetaan vaan siihen, että uutta musiikkia vielä tulee ja että sitä suodaan meidänkin näivettyneille korville :P
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minäkin täällä hihitän ja veli on tollai vieressä, että "mikä nyt on niin hauskaa?". En kyllä kovin paljoo tosta Kelasta enää tykkää, kun se soi tuolla radiossa liikaa, mutta kumminkin. Olihan se aluks ihan hyvä. Siis kuunneltava.
Luokanvalvoja sano joku päivä tuossa vielä, kun oli koulua, että kyllä Suomi euroviisut voittais, jos joku Britney Spears menis sinne laulamaan vaikka Säkkijärvenpolkkaa. Mä meinasin taas revetä, vaikka ei se nyt niin kovin hauskaa ollu. Se vaan höpöttää aina sellasella tyhmällä äänellä.
Juu, mutta tulihan sitä materiaalia. Minä taas olen keskustelussa vähän jäljessä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

iceflame

tulee apikselta marraskuussa vielä uus levy ja musta tuntuu että senkin jälkeen ainakin sinkkuja tehdään ;D. mä haluisin että ne olis yhtä tuskaisii kuin ennenkin, koska liian tuskasta en jaksa kuunnella tulematta surulliseksi ja  tekopirteys on ällöä! :P
#minä tahdon ulos kattilasta!#

kreisi_greippi

tekopireys on jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa.
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Tällä hetkellä mulla on tärkeintä hyvä musiikki->apulanta. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

apisgirlie

mä uskon vakaasti että pojat tekee viel
pitkään albumeita sun muita... :)
joulua tässä oottelen...että sais äkkii sen
apiksen hiekka levyn... :D
apisgirlie

salzaliini

kemin keikkaa minä tässä odottelen.. ;D
että pääsee taas kuunteleen maailman parasta musiikkia livenä!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.