MINKÄ AL LEVYN OSTAN????

Aloittaja *tuuli*, elokuu 11, 2003, 09:05:20

« edellinen - seuraava »

salzaliini*

melkee 400mk! mulla ei ois tommosii ikuna kuuna päivänä varaa.. :(

Vilkku

Joo, en mä kyllä sataa euroa siitä maksais. Just jotain 60 € varmaan maksaisin.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli*

65 eurolla?! mä ostin samalla hinnalla skeittikengät....whuh... joo no täytynee myöntää et kommenttei ei oo enää pakko laittaa sillä kamu painosti ostaan Tehistä... Ostin siis Tehiksen uusimman (?) kokoelman Golden Greats. Mut sairaan hieno cd ja puolitin vaan puolet. kannattaa hommata. Katotaan tota AKKM sit ku rahaa on enempi.
KIITOS kommenteista.

salzaliini*

kyllä mä ostaisin ennemmin apista ku tehistä.. :D

iha vaa BTW sain tänää ton lavuaarista liven... ;) -poltettu- just huuatan sitä täysillä kohta tulee isäntä ja sanoo et prkl se toosa pienemmälle.. ;D

*tuuli*

nii mutku oon rakastunu yhteen niien biisiin ja maksoin paljo vähemmän mitä apiksest...
lavuaarista on varmaan hyvä!

wicked.

Tehosekoitin hyvä ostos. :)
Mutta tosiaan, AKKM olisi minunkin suositukseni ollut. Loistava levy.

Lavuaarista-livestäni kustansin 50 euroa.

*tuuli*

hyvä et ees joku osaa arvostaa TS:ä

rautalintu

Tuuli, onko 65 euroa mielestäsi paljon tuosta levystä vai? Itse en ikinä laittaisi kenkiin 65 euroa! Korkeintaan 30. Kerran ostin 50 euron kengät ja ne kestivät 2 kuukautta ehjinä, mutta kun ostin 15 euron kengät 2 vuotta sitten, niin vieläkin ovat hengissä!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salzaliini*

no kyllä mä kengistä voin maksaa koska niiden pitää olla hyvät. mutta jostaki miss60 housuista en todellakaa 90euroo maksais!!! housuista maksan korkeentaan sen 40egee.. toppahousut on nyt eriasia..

JaSittenTakaisinAIHEESEEN!! ;)

wicked.

raha on niin suhteellinen käsite. en itkenyt verta maksasessani 50 euron laskua Lavuaarista-livestä, mutta hyvä luoja kun piti alkukesästä ostaa farkut ja halvimmat kivat jotka löysivät maksoivat 30 euroa. :x

niin no. montakohan bändipaitaa ostin kesän aikana?
2x Tehosekoitin, Kuolleet Intiaanit, Sweatmaster, Manic Street Preachers.
noihin meni 100 euroa.

huoh.

ja joo, Tehosekoitinhan on vallan loistava. saattaisin sanoa kaikista parhaaksi, jollei olisi jotain tunnekytköstä tohon Lantaan.

salza*

pitäs ostaa tuo apulanta huppari.. :) hyvähä s eo rahattoman suunnitella... ;D

*tuuli*

rautalintu-> oon sen verran köyhässä tilanteessa ostettuani digikameran, joten ei oikein oo varaa ostella 60 euron cd:itä. Oli kyseessä sitten Lavuaarista-live levy tai mikä tahansa muu.

Vessahana

Nyt huuto.net:ssä peräti 2 kpl lavuaarista-livejä myynnissä. Tosin hinta on jo noussut molempien osalta yli kuudenkympin... Kertoo  vaan siitä mihin hintaan nykypäivänä levyt menevät kaupaksi, hinta saattoi takavuosina olla pienempi. Levyjen liikkuvuushan pienenee kokoajan, minäkään en omastani luovu kuin ylihintaan.
En toki vihaa sinua. Minä toivon kaikkea äärimmäisen pahaa sinun matkallesi, kirottu.

*tuuli*

Helina_82

Onpas vaikea kysymys... Toisaalta kannatan ehdottomasti Kolmen ostamista, mutta sitten taas toisaalta AKKM on myös huisin hyvä, ja kannattais ostaa. Okei, osta eka se Kolme ja sitten toi toinen, se vois olla ihan hyvä ratkaisu. :) Ja sen jälkeen sitten tietysti kaikki muut puuttuvat. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.