MINKÄ AL LEVYN OSTAN????

Aloittaja *tuuli*, elokuu 11, 2003, 09:05:20

« edellinen - seuraava »

*tuuli*

seuraavaks ostan luultavasti akkm:n tai singlekokoelman (uuden ei vielä ilmestyneen), mut katotaan et millo.

vastaus_kaikkeen

Mä suosittelen joko kolmosta tai Viper spankia..

jouhu

Kolme on huippu levy! Kannattaa hankkii... Itsekkin hankin sen pari kuukautta sitten..about.

kata^

osta, tuuli, kaikki vaan, niin voin polttaa sinulta :D ;D ;) :) no ei... ::) joko sä oot muuten ostanu sen uuden singlekokoelman?  ::) ??? :o
...veit minun yöni/veit minun ajatukseni... <3

jouhu

Niin... ;) Niinhän se korjaantuu, että ostaa kaikki levyt, niin ei oo ongelmii sen kaa minkä levyn ostaa....<---?

Miten sulla kata on toi profiili tollanen jännä?

puska

aivan kuin kaikki muutkin on upea albumi. mutta jos jotain niinkun perus-apulantaa haluaa ostaa, niin silloin varmaan kannataa ostaa jokin kokoelma. ja riippuu ihan siitä että pidätkö apulannan vanhemmasta vai uudemmasta tuotannosta enemmän... niissähän on aikamoinen ero.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

Jouhu --> mäkin oon miettiny tota Katan profiili, mut sit myös sitä et miksi sulta puuttu se teksti niiden tähtien yltä (rookie, täysjäsen, legenda jäsen...) ...tai sit mun koneel on vikaa, eipä kyllä olisi yllätys jos vika olis mun konees  :-/
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mä olen ihmetelly itsekkin samaa... ::) Sitä, että multa puuttuu se teksti.
Mun muistaakseni mulla oli vielä jokiaika sitten se, mutta nytten on kadonnu jonnekkin. Nytten se on jotenkin tylsän näkönen, kun siinä ei oo sitä kirjotusta.. :-/

KristalliEnkeli

kyl munki mielest sulla oli se aikaisemmin. Teksti on tainnu lähtee täs ihan lähiaikoina poies....ehkä sä oot jotain erikoisluokkaa  ;D

jouhu

Niin.  ;D
Mä olen eristetty!  ;)

rautalintu

Kun nyt jouhu on kirjottanu yli 500 viestiä. Oli siinä vielä neljän tähden aikaan Killer member. Nyt pitäisi lukea God member.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Jaa...
Tietäiskö tän sivun...ylläpitäjä tästä jotain...? ::)

Vilkku

Ei sen vissiin kuuluiskaan lukea vaikka tuolla ohjeissa mainitaankin. Se on kiva kun on vaan tähdet.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

KristalliEnkeli

mut Jouhu on jotenki ns. "alastoman" näköinen kun sillä ei ole tuota tekstiä  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.