MINKÄ AL LEVYN OSTAN????

Aloittaja *tuuli*, elokuu 11, 2003, 09:05:20

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Eihän mullakaan sitä tekstiä ole :)
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

niin, mut siulla sentään lukee siellä edes tuo kantava voima, jouhulla ei ole mitään  :(

;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

*ääntelee epämukavasti*
Mä haluun siihe jotain! Eikö siihen vois kehitellä jonkun jutskan?

Wirtabiuha

Mun pitää lopetella suurempi kirjottelu... :P Mä en halua viittä tähteä, tai siis haluan mutta siinä pitää lukea jotain!  ;D :D

Ja aiheeseen palatakseni tuolla sinkku kokoelmalla on kivoja biisejä... Se kannattaa lisätä ostoslistalle, mikäli sitä ei vielä löydy hyllystä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

mä odotan sitä kokoelmaa joululahjaksi....voi kyl olla, että saan niitä kymmenen kappaletta, kun kerran kaikille sukulaisille ja kavereille olen vihjaillut, että sen haluisin  ;D

Wirtabiuha

sanot vaan niille että hankkii siihen semmosen vaihto mahdollisuus kuoren... Niin saat sitten kaikki ja muutkin cd mitä haluat  ;D :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

toi oli muuten helevetin hyvä vinkki! sithän mä voisin hankkii vaik Ozzyn kokoelman, Timo Rautiaisen ja trio Nisklaukauksen, Evanesencen...tai jotain
hmm...onko teillä ehdotuksia?  ;D

jouhu

Ehdotuksia mihin?  ::) Öööö... Mä putosin!
Äääkk!

Wirtabiuha

Ei evanecensea!!! Se on huono ja syvältä! -No joo, omistatko yhtään Oasiksen cd:tä?

Jouhu, siis mitä cdtä kristalli-> vois haluta....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

*yliviivaa Evanesencen*
en omista yhtäkään Oasista, mut en tiedä jaksanko sitä välttämättä kuunnella, kun mun musamaku on hieman raskaampaa, kuten tiedätki (ks. se bändilista jonkä lähetin ;D)...mut voishan sitä tietysti harkita :)

jouhu

Aaa.. Kiitos wirtis valaistuksesta! ;D
Mistä musiikista sä KristalliEnkeli, niin kun pidät?

KristalliEnkeli

no mm....tässä "muutama"
AC/DC, Amorphis, Andy McCoy, Apulanta, Children of BodomCmx, CMX, Danzig, Deep Purple, Deftones, Denigrate, Diablo, Dingo, Embraze, Eternal taers of sorrow, Garbage, Guano Apes, Hanoi Rocks, HIM, Hypocrisy, Iced earth, iron Maiden, Korn, Kreator, Leevi and The Leavings, Lullacry, Maija Vilkkumaa, Megadeth, Metallica, Midnight sun, Motörhead, Moonspell, My dying bride, Nightwish, Nirvana, Norther, Ozzy Ozbourne, Pantera, Papa Roach, ParadiseLost, Puddle Of Mud, Ring of fire, Royal hunt, Shape of despair, Sinergy, Slipknot, Sonata Arctica, Stratovarius, Tehosekoitin, The 69Eyes, The Cult (mahtavaa kasarimusiikkia) , Tyrävyö, to/die/for, Warmen, Queensrÿche...jnejne...

Eli, enimmäkseen heavy/metal -linjalla

emmi

no noista bändivaihtoehdoista mä suosittelisin ainakin että kannattaa ostaa the69 eyesin, nirvanan ja tehiksen levyjä!
mistä tulikin mieleen että mä haluun 69 eyesin kokoelma levyn ja sen DVD:n!! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Aika monipuolinen musa maku sulla! :D Ei tuu ainakaan tylsää yhden bändin osalta...(mitäköhän mä taas sekoilen?)

KristalliEnkeli

mä itseasiassa oon miettinyt, että hankkisin sen uusimman The 69eyes levyn (vanhemmat mulla jo onkin) tai sitten tehiksen jonkun vanhemmat levyn... ;D tänään sain Ozzyn kokoelman :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.