Romanssi

Aloittaja ripsari, tammikuu 23, 2003, 06:49:29

« edellinen - seuraava »

ripsari

toi on niin iiihana biisi Tonin laulamana...eix yeah?????
minkälainen teistä on yleensä apulanta-fani?
tuossa taannoin joku sanoi minulle,että apulanta fanin tunnistaa lävistyksistä,mustista vaatteista yms.
mä olin ihan silleen et "mitä vittuu sä nyt oikeen selität"
niin ja sitten se sano et aina keikallakin on vaan kaikkia ton näkösii ihmisiä...en tiedä...kai se osittain saattaa olla totta.
siksi haluunkin kuulla,mitä mieltä te ootte asiasta?
ääää...en jaksa ootta hetkee,kun pääsee taas pogoilee apiksen keikalle...ketkä täältä muuten oli Gloriassa suomipopin keikalla?musta se oli todella hieno keikka.apulannalta.
tosin kaikki on ollu...
kiitos siitä kuuluu TONILLE,TUUKALLE,SIPELLE JA PARTA-SAMILLE... :-* ;D
kiitos jos jaksatte vastailla.

juGe

Romanssi on musta kyllä onnettomin kappale ehkä siltä levyltä.. ja muutenki. Gloriassa olin.. hyvä setti :)

salzaliini...

no kyllä mä ainaki tykkään romanssista!!! ;)

no,mä en oo ainakaa semmonen mustiin pukeutuva apulanta-fani. ihan värikäs olento olen. ;)
mutta kyllä mä tiiän niitä mustiinpukeutuviakin...

allu86 (ei kykene)

Kuunnelkaapa Maj Karman Kauniiden Kuvien Romanssi.
    Siinäpä vasta hieno biisi.

Wuokko

mäkään en oikeen ymmärrä mistä tommonen juttu on tullu et kaikki apiksen kuuntelijat on jotain mustiin pukeutujia...??? on niitäki toki, juu....en oo kuullu romanssi-biisiä, mistähän semmosen vois kuulla/ millä levyllä?? *pieni&tietämätön* *wirrrn*  :D

2 + 2 = 5

mkkk:n romanssi on hyvä biisi, allu. itte asiassa en maj karmaa ikinä ollut kuunnelllut, jotenki ei vaan ollut kiinnostanut kunnes lainasin äären (2000) ja pistin kuulokkeet korville. eka biisi, valaiden laulu, räjäytti potin. suosittelen, vaikka ylpön ääni ekaks kuulostaa suoraan sanottuna pahalta.

Vilkku

Mulla ei oo sen kummempaa mielipidettä Romanssista. On sillä levyllä hienompiakin tulkintoja mutta ihan kivahan se on :) Ja olin Gloriassa, juu.
[ -You should see my scars- ]

vik

mä olen kuullut Romanssista osan ja haluaisin kyllä kuulla kokonaankin. ei vaan ole varsinaisesti intoa pistää kahtakymppiä siihen albumiin. veikkaan, että voisin pitää Tuomari Nurmion ja Kauko Röyhkän biiseistä mutta sitten kun lähdetään sille Sheidi/Tidjan-linjalle niin ei ei ei.

MKKK:n Romanssi on ihan jees, mutta yhtyeellä on kyllä' monta kertaa mahtavampiakin kappaleita. hieno bändi kerrassaan ja Ylpön äänihän nyt on kerrassaan mahtava.

olin Gloriassa.

niin ja näytän kyllä varmaan juuri sellaselta apisteiniltä kun määritelmät nyt on, paitsi että letti on vetyperoksidiplondi ja lävistyksiäkään ei tällä hetkellä työn takia ole.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salzaliini:)

mitä vikaa on tidjanissa???

vik

sillä on vielä tylsempi ääni kuin Kalle Aholalla tai A.W Yrjänällä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaR

Se Romanssi on ihan kiva  :) Ne soitti sen täällä Kemissä kun olivat.

Se Nurmion biisi on ihan ykönen.

Pirun_morsian

kyllähän se romanssi mukavalta kuullostaa...
olin gloriassa :D
en ole "tavallinen" (ei ole mitään järkeä luokitella ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta jos tavallinen kuvaa mustia vaatteita,lävistyksiä,ketjuja,reppuja täynnä teksiä ym..) apulanta-fani

apisgirlie

djoo, tuli tosta mustiin pukeutumis hommast mieleen...
ei kaikki oo sellasii...ainakaan tääl mis mä asun...
mä oon ainut...mut en mä apulannan takii mustiin pukeuvu.
mä vaan viihyn mustissa...=) sattumoisin ku mun lemppari
väri on musta...yksiki mun kaveri on apis fani, mut se
pukeutuu yleensä räikeisiin vaatteisiin...mäki tunnen yhen
ihmisen joka sano et kaikki apulanta fanit pukeutuu mustaan
ja lopulta ne sekoaa ja alkaa satanisteix ja lopulta tappaa
ittensä...mä olin vähän et "voi v*ttu, ei piä paikkaansa."
just apulannan musallahan mä jaxan tätä elämää!
apisgirlie

Silti_Onnellinen

Mäkin varsin värikäs henkilö oon...
En oo missään elämäni vaiheessa ollu muustiin pukeutunut goottipelle. Se on jotenkin niin masentavaa...
Jos oot kalkinnut naamas valkoseks ja värjänny rasvaset hiukses mustiks pitää suupieletkin olla alaspäin.. Ei mun juttuni.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

juu,en minäkään.mä pukeudun metsänvihreeseen vähän liikaakin. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.