NIMIÄ - vastatkaa kaikki !

Aloittaja ripsari, tammikuu 31, 2003, 09:02:19

« edellinen - seuraava »

ripsari

mä haluun lähettää apiksen jätkille kirjeen,et ne ei saa hajota...tai ei siin oo et ne ei saa hajota...mut anyway.
Pliis älkää haukkuko mua lyttyy,haluun vaan ihmisten nimii siihen.Siis jos joku täälä haluu nimesä siihen,ni sanokaa,ni laitan.
Merkitsis mulle paljon.:)
kiitos. ;D

mustavalkoinen

Laita siihen tämä: Pelle Peloton.

Hey come on, what's the point!?

Siis mitä hyötyä tuollaisesta on ja suurempi kysymys: Miksi lähettää tuollainen adressi, kun hajoamisesta ei ole puhuttu sen enempää kuin ennenkään?

Niin kauan kuin minä muistan apiksesta kirjoitettuja lehtijuttuja, joissa mahdollista hajoamista on spekuloitu, ovat jätkät pääasiassa vastanneet kutakuinkin näin: "Tää homma saattaa ryöstäytyä käsistä milloin tahansa. Nyt just on paska fiilis ja tuntuu, et kaikki hajoo käsiin."

Mun mielestä tuollainen hajoamisesta spekulointi on täysin turhaa niin kauan, kuin apiksen jätkät ei selväsanaisesti informoi meitä faneja hajoamisesta.

Ja on elämää apulannan ulkopuolellakin. Adresseja voi kerätä paljonkin järkevämmistä asioista. Waist of time, I say.

mustavalkoinen

Ja jotteivat nokkelimmat pääse huomauttamaan: Tarkoitukseni oli tietty kirjoittaa: waste of time. Ajan vyötäröstä ei ollut tarkoitus puhua.  ;)

Vilkku

Joo. Saahan sitä keräillä adresseja jos tahtoo, mutta en mäkään kyllä oikein ideaa siinä näe. Ei kai kenenkään lopettamispäätös [tai toisaalta jatkamispäätös] voi perustua muiden mielipiteisiin.

On sitäpaitsi paljon suurempi ilo katella bändiä, joka oikeesti tykkää siitä, mitä tekee, kuin ihmisiä, jotka seisoo lavalla sen näköisinä, että tekisivät mielummin mitä tahansa muuta kuin sitä.

Kaikella on aikansa.
[ -You should see my scars- ]

salzaliini:)

ripsari,rauhotu! kuinka monta eri otsikkoa aijot vielä tehdä tälle 'apulanta hajoaa' aiheelle!?! íhan oikeesti,relax...!!!

vik

LainaaJa jotteivat nokkelimmat pääse huomauttamaan: Tarkoitukseni oli tietty kirjoittaa: waste of time. Ajan vyötäröstä ei ollut tarkoitus puhua.  ;)

no hemmetti, et olisi huomannut, mä olin jo valmis ottamaan asian esille.  :D kun nyt ehdin sille jo hihittääkin tossa.

mä luulin että joku halus tietää mitkä meidän nimet on.  :P

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Semmonen aihe pitää vielä joskus perustaa ;D

Mun täytyy tunnustaa, että mä en edes tajunnu koko kirjotusvirhettä kun se luin. Huolestuttavaa kun pitäis muutaman viikon päästä osallistua noihin enkun ylppäreihin. Ei näköjään taas hyvin mene. Heti lukemaan.

laiskawicked.

mä voin alottaa!!!! (ei täällä ennenkään ole millekään aiheelle uutta keskustelua tehty. :))

wicked on Laura. enkä pidä nimestäni yhtään ja olen vanhemmilleni katkera ja blaa blaa.

'ajan vyötärö' on ehkä paras läppä ikinä.

Vilkku

Ronjaronjanen

Minä Sallamari Santapukki. En tosin sipelle sukua

salzaliini:)

ronsku,olemme melkein kaimoja,minä olen salla.

Niina (Niina-Maria)

Nimimerkkini sen hyvin pitkälti jo kertoo..siis nimeni..se on siis Niina.  :)

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

ripsari

LISÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!! ;D
kiitos.

Vilkku

Niin mikäs se sun nimesi on, ripsari ? Tässä paljastetaan nyt kaikki ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.