Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Snake

Nii noista mustista,pitkistä,tupeeratuist hiuksist on vaa haittaa keikoil(ainaki meille jotka on sellasen tyypin takana,jolla on em.hiukset).Niitä hiuksii on sitten kaikkialla ja niist varmaa puolet on tarttunu käsiin.
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

Mäki palaan nyt vähän tohon tyypillinen apisfani juttuun.. Yleensähän ne tosiaa on niitä mustia tyttöjä,meijänki koulusssa on ihmeen monta apisfania (viime vuonna oli ehkä kaks tai kolme mun lisäks..) ja nyt ei oo ku kaks sellasta mustassa kulkevaa tyyppiä,ite oon tälläne "tavalline".. no,mulla o ruskeet pitkät hiukset ja vaaleita raitoja,aattelin laittaa rastat :) Ja ne muut meijä koulun apisfanit o kans iha tavallisia tyttöjä.. En muuten tunne yhtäään poikaa joka tykkäis apiksesta.. :(

Silti_Onnellinen

aijaa... Kyllä mä vaan tunnen paljonkin poikia jotka tykkää Apulannasta...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

no hyvä että edes joku tuntee... mä e.. *SNiFS* :(
ois iha kiva tuntee.. ;)

nipsuu

Mä oon ainakin ihan tavallisen näkönen Apis-fani... :) ja tunnen kyllä muutaman miespuolisen Apis-fanin, nimittäin mun pikkuveljen ja sen kaverin...ne opettelee ihan hulluna soittaa Apiksen biisei skittalla..mä sitten laulelen samalla kun ne soittelee  :o

KatjaRock

Tästä on kyllä jo keskusteltu.

???
Time goes on, I wont.

wicked.

LainaaNii noista mustista,pitkistä,tupeeratuist hiuksist on vaa haittaa keikoil(ainaki meille jotka on sellasen tyypin takana,jolla on em.hiukset).Niitä hiuksii on sitten kaikkialla ja niist varmaa puolet on tarttunu käsiin.

heh. anteeksi vaan sille tytölle jonka edessä olin Ankkarockissa. ei kyllä ollut mustat hiukset, mutta melko epämääräinen pehko. tuli mulle sanomaan, että "voisiks mennä johonkin muualle pomppii ku oot mun edessä?!!?!??!". minä toki hyvien tapojen mukaisesti käskin tytön painua helvettiin häiritsemästä pomppimistani.
ja korostetaan nyt, että kyse ei ollut mistään eturivin jutuista, tai että olisin tunkenut jonkun eteen. olin lavasta noin seitsemän metrin päässä kai, ja siinä oli tosi väljää. joku ei vaan sitten nähnyt täydellisesti kun minä pompin. se oli hauskaa.

nykyisinhän mulla onkin rumat Susanna Tervaniemi-hiukset ja saan kuulla olevani tosi trendikkään näköäinen. pakko oli leikata kun ne spötkylät tosiaankin haisi.

Vilkku

Niin sitä pitää, Wicked ;D

Tuli tuosta mieleeni eräs Nosturin keikkaa, aikaa siitä nyt on jo sen verran etten edes muista, koska oli se. No, kuitenkin, kaverin kanssa siinä hypittiin, ja yhtäkkiä huomattiin, että meidän vieressä seisoi meitä vähän nuorempi poika, joka piteli korviaan. Kaveri sitten siltä kysyi, että "huudanko mä liian lujaa ?" [sillä on hauska taipumus kiljua erittäin lujaa]. Poika nyökkäsi kärsivä ilme kasvoilla. Ystävä huusi "ei voi mitään" ja jatkoi omaa meteliään :D Terveisiä vain, jos käyt täällä lukemassa.

No joo. Mutta onhan se vähän niin, että eihän sinne keikalle kannata ainakaan kovin eteen tunkea jos ei kestä meteliä ja/tai sitä, että ihmiset pomppii. Mulla on keikalla niin kova energialataus, että ei sitä välttämättä edes tajua hyppivänsä jonkun varpailla. Provinssissa edessäni riehunut nuori mieshenkilö huusi "Toni Wirtanen antaa voimaa", ja näin se kyllä on. Antaa niin paljon voimaa, että meinaa joskus muut jäädä alle. Pyydän siis anteeksi kaikilta niiltä, joita olen keikoilla telonut.
[ -You should see my scars- ]

Snake

Oon kyl huomannu,et sitä parempi keikka mitä kovempi tungos...Se vaan kuuluu asiaan!!! En kyllä mäkää mitää riehumiselleni mahda.Pakko päästää energia valloilleen,ku siihen on mahollisuus ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

wicked.

mä olen keikoilla aika kamala. välillä saatan vain seisoa paikallani lamaantuneen näköisenä vaikka kaikki pomppii hulluna vieressä. sitten taas kun alan riehua, kaatuilen ihmisten päälle koska mulla on niin huono tasapaino. Ankassakin, kun oli tosi väljää, joku poika mun takana aina tönäsi mut pystyyn kun kaaduin sitä päin enkä edes tajunnut nousta.  :D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä olin ankassa aika takana kun mulla oli huono olo ja päätä särki.. :(ehkäpä sen takia mulle ei jäänyt ankkakeikasta niin hyvä fiilis. silti pogoilin ja yritin ottaa kaiken irti keikasta..:)mutta se korvataan parin viikon päästä tampereella! :)  
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

mä pogoilinkin ihan eturivissä  ;D
*ilmoittaa ylpeänä*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaRock. Kone kettuilee

Jepsjeps. Minä olen myös monesti ihan lamaantunut tai jotakin. Välillä sen musiikin kuuleminen niin aidosti tuntuu jopa pahalta.

Hui. Niskassa tuntuu hassulta ja päänahassa myös. Hmm. Ei taida olla ihan tervettä? Suu kuivuu ja alkaa pyörryttää. Mutta minähän olenkin vain apisteini.

Muuten, 23.11. vien rakkaani, Peten, ensimmäistä kertaa AL-keikalle. Säälittää jo valmiiksi. Ikinä ei AL ole livenä nähnyt ja ensimmäisen kerran joutuu sen kokemaan minun kanssani.

On muuten erittäin herkkää maata pölyisellä lattialla käsikädessä ja kuunnella Hallaa. Ja lujaa. Asiaan kuuluu myös se, että sinisiin _jouluvaloihin_ tulee oikosulku ja ne alkaa sammua yksikerrallaan.

:)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä en pidä joulusta.(tuli vaan mieleen noista sinisistä jouluvaloista...  :)) Se on ihan kauheeta ku jokapaikassa soi samat,vanhat,rasittavat joululaulut ja kaupat täynnä tilpehööriä ja jokapaikassa jauhetaan "joulusitäjoulutätäjoulujoulujoulu..."rasittavaa!! >:( mut onhan se aatto kyl ihan kiva,varsinki jos on paljon lunta ja nätti sää. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

lahjat pannaan, perkele.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.