Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Apulantafani ja ylpeä siitä ;D
Itseasiassa yks jätkä eilenkin huusi mulle "apulanta...ou-jee..." ku mulla oli apiksen paita päällä, mut tuskin se mitään pahaa tarkotti ;) On mahtavaa olla apisfani ja mä haluan, että kaikki tietää mikä mä oon... nO jUu... *heh*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mulle vittuillaan jatkuvasti musamaustani.esim."Apulantahan on ihan vanha,niitten musa on ihan paskaa!" tai "miten sä voit tykätä jostain Nirvanasta?!Kurtin ääniki on ihan anuksesta!"
huoh. :(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

voitais keskustella enemmänkin siitä, kuinka paljon musiikkimausta tulee kommenttia ja kuinka paljon minua ärsyttää ihmiset, joita musiikki ei kiinnosta, mutta tämä keskustelu on niin pitkä että häiritsee.

voisin toki väsätä uuden. jollei saa kannatusta, tippuisi sitten rauhassa. mutta en nyt heti jaksa kun ei aivot toimi > kukaan ei tajuaisi mitä yritän sanoa.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

punkki

kurtin ääni anuksesta, ja se on hyvä! kuuntelen ittekkin nirvanaa ja sex pistolia ja marilyn mansonia, eikä apulanta oo mitään verrattuna niihin.  nykyään kanatkin kuunteleen apista, se siitä muotista sitten.....

Sex Pistolsissa kukaan ei osaa soittaa mitään.Mutta siinä on varmaan jotain hyvääkin koska sitä kuuntelen. ;)
Mut esim.Nirvana,Apulanta ja Sex Pistols on kuitenki aikas erilaisia niin en osaa sanoo mikä ois paras.Tai no Pistolsit ei kyl mielestäni oo paras mut Nirvanaa ja Apista on tosi vaikee laittaa järjestykseen.

Silti_Onnellinen

TOTTAKAI APULANTA ON YKKÖNEN!  :-*
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Apis ja Nirvana on mulla tosi samalla viivalla.Mä en oikeesti osaa sanoo kumpi on parempi!Tai no miks pitäis.Kummatki on parhaita! :)

Silti_Onnellinen

Niin no jokasella se on tietysti ihan oma asia...
Mutta onhan Apulannassa sentään asennetta.
En väitä etteikö Nirvanassa olis..., mut kuiteskin...  ;D
Tosiaankin jokasen oma juttu.

kreisi_greippi

kurtin äänihän on IHANA!
huu, mullekin aina sanotaan siitä, jos on apis-paita päällä...ei kylläkään mitenkään hirveen vittumaisesti, lähinnä sillei leikiten.
tänään viimeksi joku jätkä luki oikein tavuttamalla mun paidasta, että A-P-U-L-A-N-T-A
heh.
my sweet, sweet rock`n roll

Silti_Onnellinen

hehee...  ;D mut ei se tosiaankaan oo sellasta pahanomaista vittuilua...

Munkin Apispaidasta on tullu kommenttia,varsinkin koulussa jätkiltä.Mut en mä siitä loukkaannu.:)
Ootteko muuten huomannu ku päivän säässä tv:ssä se Petri Takala yrittää aina tunkeutua ruudusta ulos...? ::)

Silti_Onnellinen

Itseasiassa en oo kyllä huomannu...  :)

Vilkku

Minäpä olen :) Ja siinä samalla tunkiessaan lähemmäs se painaa päätä alaspäin ja kattoo tosi pelottavasti kulmiensa alta.

;D
[ -You should see my scars- ]

wicked.

mitä hemmetin väliä jos ne kanatkin kuuntelee Lantaa?
sylettää ihmiset jotka yrittävät olla 'erilaisia' musiikkimakunsa takia.

kuunteleeko kukaan teistä muuten vaikkapa White Stripesiä?

White Stripesiä olen kuullut mutta en kuuntele.Ei se kyllä huonoakaan ollut. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.