Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Vai olenkohan minä koskaan?  ;)
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Hiltsu

Olen minä kai joskus. Aika useinkin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

ei ihminen muista lopulta melkein mitään.
minulla ensimmäinen muistikuva apiksesta on, kun veli lauloi "itkeväthän enkelitkin" biisiä.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä olen aika uusi, kuin muista Viivakoodien soittoäänen. Voiko olla noin?

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mulla on aina hyvän keikan jälkeen pari päivää jotenkin "haikea" fiilis..en tieä edes että minkä vuoksi.samalla se tunne on ihana.keikalla on aiona pakko mennä eturiviin koska siinä on parhain fiilis :) hei jea,meen sunnuntaina mikkeliin tehareiden keikalle!jee! 8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Nyt munkin tekee hirveästi mieli keikoille. Yksi kaveri lupasi lähteä mukaan, jos Apulanta tulee tänne jonnekin, mutta ei taida enää tulla. Se viimeksi minulta ainakin meni vähän huonosti, kun en osannut oikein olla.

keikoilla on kyl ihanaa. :) mut ainahan siel on muutamia vittumaisia ihmisiä.esim.heinolassa tänä vuonna pari kännistä ukkoa tunki koko ajan ihmisten päälle!!mä siinä eturivissä yritin sit olla litistymättä aitaan.. >:(

Hiltsu

Ei kyllä ole kivaa tuollainen. Ei tarvitsisi edes tunkea sitten enää alussa eturiviinkään, kun ne paikat on jo muilla. Ei varmasti ole kivaa, jos on joutunut kauan odottamaan, ja sitten joku tulee ja vie paikan.

KatjaRock

Minä olen usein rynninyt.  ;D Ampukaa.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

En minä sinua ammu.

kreisi_greippi

mailläpäin on keikalla aina yhet tietyt tyypit, jotka heiluu ihan känissä. ei ne mitenkään pahaa tarkoita, diggaa sitä musaa ja niin mutta...kun ne kaatuilee muitten päälle...
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Eihän sille varmaan humalassa niin voi. Voi kyllä välillä vähän silti ärsyttää.

tosiaanki ärsyttää!sit ku on viel niitä jotka tulee keikalle näyttämään keskisormea bändille..ja vielä selvinpäin.. >:( dääm,en ehi nyt vastaamaan muihin aiheisiin ku iskä huutaa et netistä pois..heihei!

Hiltsu

Mitäköhän järkeä tuossakin. Minä en itse ainakaan maksaisi sisään, jos bändistä en tykkäisi.
Olisit kyllä voinut jäädäkkin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.