Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mua itkettää kun kuulen 0010,se on tosi kaunis samoin kuin odotus.on paljon muitakin apulannan biisejä jotka ovat mulle tosi rakkaita ja otan ne henkilökohtaisesti.odotan tosi innolla uutta albumia.ruhtinaat on kans jättehyvä!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Odotus on ihana juu.
Minä tämän Kolmen raahasin tänään kaupasta kotiin ja pari kappaletta ovat ihan ihania. En vain jaksa katsoa niiden nimiä. Laiska.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

3/13 on Kolmelta hyvä.

007 ja 008. Kaksi hyvin rehellistä, kaunista ja avointa biisiä. Se tunne on kummallinen, nämä kun kuulee. Sisältä tyhjenee kaikki. Tai sinne tulee jotakin lisää. Ei niitä sanoin voi kuvailla.
Time goes on, I wont.

Vilkku

*yhtyy edelliseen ainakin suurimmaksi osaksi*

En minäkään edes yritä kuvailla sitä tunnetta. Kaipa ne laulut aina raapii vähän syvemmältä.
[ -You should see my scars- ]

vik

^ yhdyn myös.

voi kuulkaa. ne veti Räikkärockissa Ruhtinaat.
ensiksi Toni selitti pitkät pätkät siitä, kuinka suuri vääryys on tapahtunut. "Brasilia voitti, mutta Saksa on uusi maailmanmestari!". se omisti seuraavan biisin kaikille jotka ajattelee samoin, eli oikeastaan mulle [ ;)], koska koko päivän syletti rankasti se Brasilia-hehkutus.

sitten lähti Ruhtinaiden intro.
ja minulla kyyneleet heti silmiin.
itkin melkein hysteerisesti koko kappaleen.
kaunista. kaunista. KAUNISTA.

keikan jälkeen kaveri sai fiilikset hetkeksi alas.
"ihan kuin sä olisit itkenyt?! Pientä teinihysteriaa!"

en minä välitä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Teinihysteria roks ! [toim. huom. oikeinkirjoitus]

kreisi_greippi

niin, voihan se olla, että näyttää itkeneeltä, jos just on itkeny...
my sweet, sweet rock`n roll

hairicco

kääk. minä en kuuntele apulantaa.
se on liian hienoa musiikkia minulle.
liian liian liian liian keskinkertaista.
liian massaan sekoittuvaa. nykyisin.  :-/

maanviljelijä-alkoholistin tyttärenä
pidin siitä aikaisemmin.
meillä oli navetassa lauma vinkuvia
possuja, sekä ulkotarhassa toikkaroi
lampaita. no joo.  ;)

nimim. "takaisin peltoon ne teidän levynne"  8)

Vilkku

Mikäs tämä c-tyyli tänään on ? :D Minun pitää sitten kai olla vaikka Wilkkendaale.

Vilkku

...ja hetkinen. Miten isäsi [tai äitisi] liittyy siihen minkälaista musiikkia sinä kuuntelet ? ;D

Hiltsu

Minä en taas jaksa tajuta. Miksi sinä sitten täällä olet, kun täällä pitäisi olla Apulantaa? Tai siis... Hyvä minä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Häiriö on meidän roudari.  ;)

Muistan ensimmäisen Apulanta-keikkani. Ensimmäisen biisin. ...Silti onnellinen. Silloin ymmärsin, mitä sanonta _tajunta laajenee_ tarkoittaa. Kaikki se ilo ja energia ja suru ja kaikki vaan tuli minusta ulos. Sen keikan jälkeen olin tyhjä.

Aika magee fiilis. Haluttaa keikalle.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Niin varmasti. Minulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa. Pitäisi muistaa, mutta en muista.

KatjaRock

Ei kai sitä nyt tarvi muistaa jos ei vain muista.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Niin no, mutta kun ihan selväpäisenä olin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.