Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

Ei kolaha ei...vaikka on niitten biisien sanoissa joissakin ideaa.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

minä dikkaan Kaupungin Lapsista ja Jotain Muuta-piisistä. sen on tehnyt puolijumalani Matti ja Otto.  ;)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Mulla on Tiktakin molemmat levyt. Ne niinkun vaan on hyviä. Saan laulaa lujaa mukana ja kuvitella jalkojeni juureen sen vellovan yleisömassan. Naurakaa vaan, saan minä silti.

Minulla on myös kaikki Nylon Beatin levyt. Tykkään.

Siskollani on Fintelligenssiä. En muuten edes minä tykkää  ;D

Oh, taisi katu-uskottavuuteni _hitusen_ kärsiä.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minulla ei ole muuta noista, kun yksi Nylon Beatin levy. Noi Tiktakin kyllä oikeasti haluaisin hankkia, jos kauppaan pääsisin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

Nylon Beat on mielestäni aivan kamala, enkä osaa edes arvostaa niitä mitenkään. mutta mikäs siinä jos joku dikkaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mulla on tikatakin eka levy josta en tykkää ja jota kuuntelen krapula-aamuina kaverini kanssa... ;) nailon biit on ihan kauhee!!!ne laulaa rumasti!! :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mäkään en tosta Nylon Beatista välitä. On se vain joskus tullut ostettua.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Minäki joskus ajattelin, että ne honottaa tjtn. Kaipas olen liikaa kuunnellu niitä sitten. Nykyään koko honottamista edes erota. Ja niin. Jonnan ääniala on suunnilleen sama kuin minun. Silläkin kiva lauleskella.

Tarharyhmää kuunnellut tänään. Tykkäättekös?
Time goes on, I wont.

vik

en tykkää Tarharyhmästäkään. tosin kovin vähän olen niiltä kuullut.

min oon nyt kuunnellut kolme päivää pelkkää Apulantaa. en mitään muuta. johtuu ehkä siitä, että sitä ennen kuuntelin neljä päivää pelkästään Tehosekoitinta, Bitch Alertia ja Weezeriä.

mielenkiintoista.

Hiltsu

Enpä ole Tarharyhmää oikein kuunnellut. Nyt en ole muutenkaan mitään muuta kuunnellut, kuin tuota Apulantaa.

vik

sama homma. kaikki muu tuntuu juuri nyt laimealta.

koko päivän kuunnellut Plastikia putkeen. koskakohan se on viimeksi edes soittimessa ollut?

äärimmäisen kaunis albumi, mutta sopii minulle vain kun olen tietyllä tuulella.

Hiltsu

Minä taas kaivoin tämän Heinola 10 pitkästä aikaa esiin. Kadut tuosta juuri nyt tulee.
Kumma kun minä aina yöllä rupean näitä kuuntelemaan.

vik

H10 on jännä albumi.

moni sitä haukkuu, mutta itse muistan vieläkin sen tunteen, joka minulla oli 110502 kun istuin koulun käytävällä kuuntelemassa uutta levyäni, jonka ostamisen takia olin juuri skipannut tunnin, ja mietin, kuinka KAUNIS joku kappale voi olla ensikuulemalta asti. Ruhtinaat on jotain Suurta, sitä ei vaan voi ymmärtää.

KatjaRock

Minulla soi juuri Pelle. Yritän juhannustunnelmaan  ;D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

mä rupeen aina itkemään, kun tulee kadut.
my sweet, sweet rock`n roll

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.