Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Sitte ku mun levy on listaykkösenä, ni voitte sanoa kavereillenne tuntevanne mut ja tehdä ne katellisiksi ;D
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Ok, sinun pitää laittaa kannen kiitoksiin minun nimi  :)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Jos vaikka omistan sen sulle ? Tai tehdään siitä liveversio jossa sinä voit huokailla sinne. Ja sulavasti aina lausua, että ai lav juu... ;D

KatjaRock

SOVITTU. ;D

8)Meikästä tulee julkkis!!!
Time goes on, I wont.

Vilkku

Mutta Katja, otan sut mukaan vain jos lupaat yhden asian. Se on se, että jos susta joskus tulee isompi julkkis kuin musta, niin kaikissa haastatteluissa sun täytyy aina tähdentää, että et olisi ikinä päässyt niin pitkälle ilman ystävääsi Vilkkendaalea. Ja jos minun urani on ihan tähdenlento, niin ota minut edes hoviroudariksesi.

Sovittu ?

kreisi_greippi

Minä en uskaltaisi olla julkkis. Kaikki ne kissanristiäiset ja haastattelut ja mukaystävät...hrrr...
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Ok, Vilkku, sovittu  :D

Ois toisaalta aika mageeta olla julkkis. Minä tykkäisin. Nyt te laitatte ihan sata syytä, miksi julkkiksena oleminen on tuskaa, mutta minä olen miettinyt myös niitä huonoja puolia ja tullu siihen tulokseen, että se saattais sopia mulla. Ei mikään Britni-julkkis vaan joku semmonen Tiktak-julkkis.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minäkin voisin olla pikkujulkkis :D Siinä on vaan ongelmana se, että sitä onkin sitten vaikea kontrolloida minkälaisia mittasuhteita se juttu saa. En haluaisi olla mikään vuoden turhin julkkis. Ja tuntuisi kamalan pahalta, kun esim. mun erotessa lehdessä olisi isot otsikot ihan kuin mun henkilökohtainen kipuni olisi viihdettä.

Mutta joo, meistähän tulee Katjan kanssa niin supertähtiä että Tiktak tulee meidän lämppäriksi. ;)

KatjaRock

Niin tulee.  :D

Tiktakin Mimmu on mukavan oloinen tyttö.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Tiktak onkin hyvä.
Minulle ei kyllä kukaan ole pahemmin tullut sanomaan mitään siitä, että satun olemaan Apulantafani. Jotakin tietenkin välillä, mutta ei siitä kannata niin välittää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

juu, Tiktakin toka levy on hyvä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Minä en tykkää, en ollenkaan. Mutta kunnioitan niitä kyllä kovasti, niiden musiikki ei vaan kolahda. Minä olen niistä kahta jopa kosketellut ! ;D

Hiltsu

Minä en aluksi tykännyt, mutta sitten yhtä äkkiä vain tajusi, että voihan tätäkin kuunnella. Minä kyllä tykkään vähän kaikenlaisesta musiikista.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

eka levy on plääh ja onhan tokallakin sellasia kappaleita, kuten "Leikit vain" vai mikäikinäolikaan ja iki-inhokkini Kyyneleet.

mutta mieluummin dissaan vaikka Nylon Beatie tai Fintelligensiä kuin Tiktakia.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

jos mäkin nyt mielipiteeni tähän heitän niin tiktak ei tosiaankaan muhun kolahda mutta se täytyy kyllä sanoa että ihan lahjakkaita tytöt ovat silti. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.