Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Minusta Kadut on ihana.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

Kadut on vähän silleen...

Ruhtinaat on semmonen biisi, joka pistää aina itkemään. aina.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Minulla ei ole mitään sellaista mikä pistäisi itkemään aina. Yleensä vain silloin, kun rupean oikein ajatuksella kuuntelemaan jotakin tosi surullista.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Minulle Hallaa on ollut niin kauan niin läheinen, että sitä on vaikea kuunnella muiden läsnäollessa. Minä otan musiikin muutenkin niin pirun henkilökohtaisesti, että monien rakkaiden laulujen kuuntelu ei onnistu kuin yksin.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Hallaa on kyllä ihana. Tässä rupesin joku aika sitten miettimään sitä ja sen sanoja.
Joskus kyllä tulee sellainen olo, että nyt pitäisi lähteä johonkin muualle kuuntelemaan, kuin alkaa väkisin itkettämään. Siis kun on jossakin porukassa.
Minäkin taidan joskus ottaa ihan vähän liian henkilökohtaisesti. Sitten rupeaa kiinnittämään johonkin pariin sanaan hirveästi huomiota ja miettimään niitä. Tai silleen.

kreisi_greippi

jep. maailmanpyörä on toinen joka itkettää.
mikähän siinä on, ettei kukaan yleensä halua näyttää kyyneleitään?
minä en kyllä osaa edes enää "itkeä", niin, että tulisi kunnolla kyyneleitä. silmät vaan kostuu.
olen kai pakottanut itteni olemaan itkemättä liian usein.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Usein tulee kyllä peiteltyä itkuaan, mutta usein myös itkettyä. Nyt en ole kyllä taas itkenyt pitkään aikaan. Ehkä joskus kuukausi sitten viimeksi. Se on minulta tosi pitkä aika.

Vilkku

Minua on helppo itkettää. Viimeksi itkin tänä aamuna täydessä bussissa kuuden jälkeen aamulla.

vik

peittelen itkuani liikaa, kotona ja koulussa, kun on tuttuja ihmisiä. en halua näyttää kenellekään olevani heikko.

tullessani Provinssista, selvittyäni kuin ihmeen paikalla Tampere-Pori-junaan juuri kun se oli lähdössä, tuli itku. olin uskomattoman väsynyt, takana epäonnistunut Apulannan keikka, joka puri henkisesti [ja fyysisesti] kovaa. kuuntelin AL-kappaleita ja itkin. halusin omaan sänkyyni, kuulin Tonin äänen, joka samalla rauhoitti ja samalla sai levottomaksi, kuten aina.

kamala tunne oli, mutta vapauttava.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

mäkin "itken" aina, kun tuun jostain vähän pidemmältä reissulta...on vaan niin ihanaa palta aina kotiin.

Hiltsu

Mä itken aina kun olen oikein väsynyt ja sitten joku asia menee huonosti.
Kotiin on aina kiva palata.

kreisi_greippi

lähes kaikki itkee helposti, kun on väsyny...mistä moinen? ???

Vilkku

Silloin ei jaksa pitää yllä sitä mielikuvaa, että on vahva. Silloin ei jaksa enää välittää mitä muut ajattelevat vaan antaa itsensä olla. Niin pitäisi tehdä aina.

Hiltsu

Joskus voisi tosiaan olla hyvä.

kreisi_greippi

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.