Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

salzaliini*

rumia....?? ei oo ehkä rumia nähnykkää...

-taru

No siksi että ihmisiä tuomitaan ennen ku tunnetaan..
jokainen kuunnelkoon mun puolesta vaikka linnun piipitystä jos siitä saa jotain intressejä.. Se mitä musiikkia kukin kuuntelee on jokaisen oma asia..
Mä en jaksa enää välittää ihmisten typeristä kommenteista,mä oon sitä mitä oon,eikä mun tarvii todistella sitä mitä mä oon!
Apis on hjyvä=)

Lerppa

Mullekkin aina irvaillaan siitä ja sanotaan että "Sehän on nykyään pissisten suosiossa, yök! miten SÄ voit kuunnella.."
Vittuuks, mä välitän kenen suosiossa se on jos mä itte siitä pidän!!!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

-Poison-

Onhan se väärin... Mut kyllä mäkin aina noille gimmel faneille vittuilen mut joo... Ja onhan se vähän eri asia että jos mä oon ton lerpan kanssa tiimarissa ja nään gimmel päiväkirjan ja alan nauraa että "Gimmel gimmel gimmel---tollasen mä aina halusin"
ja sitten paikalle eksyy joku gimmel fani tuijottamaan mua pahasti meiningeillä "on gimmelillä ainakin enemmän asennetta ku jollain apulannalla!" ehkäpä juu näin... aivan... missäs mä olin... juu, eri asia ku että joku tulee mulla haistattaa paskat vaan siks et mun repussa lukee apulanta tai ku mä häiritsen muka mummoja bussissa kuuntelemalla apulantaa liian kovalla--- vitut ne sitä ees kuulee.... se on selvää tekstiä jota edes mä en ymmärrä... =)

vernie

Jotenkin huvittaa, kun lukee ihmisten kirjoituksia siitä, kuinka teinipojat kiusaavat teinityttöjä koulussa Apulantafaniudesta. Vieläpä, kun argumentit ovat luokkaa se-nyt-vaan-on-perseestä. Itse olen ainakin kuullut lukuisien muusikoiden tunnustavan Apulannan biisien nerokkuuden. En nyt tarkoita, että muusikot olisivat aina oikeassa ja teinit väärässsä, vaan sitä, että mun mielestä niiltä luokan pojilta saa (ja pitääkin) kysyä, että mikä ihan tarkalleen ottaen biiseissä on heidän mielestään pielessä. Makuasioista ei tunnetusti voi kiistellä, mutta mielipiteitään pitäisi pystyä perustelemaan. Itse ainakin seison ylpeänä Apulantafanien rivissä jo senkin takia, että voin rehellisesti, ja ihan musiikillisista syistä sanoa, että en tiedä ainuttakaan suomalaista lauluntekijää, joka yltäisi tänä päivänä Toni Wirtasen tasolle..

Nojoo. Ehkä tämä on vähän turhan syvällinen analyysi tästä aiheesta. Kun totuus on kuitenkin se, että rakkaudesta se hevonenkin toisen lempibändiä haukkuu. =)
I'm a pig, I'm a dog. So excuse me if I drewl.

punainen

Ei mun koulus ole mun lisäksi kuin yksi Apulanta-fani.Oon mäkin saanu kuulla usein kun tyypit on lukenu mun reppuuni et "Apulanta,Apulanta,Apulanta...Onks Apulanta hyvää?" tollaai sanoo usein tytöt ja pojat huutaa et "Apis on paskaa!" Joidenki mielest se on pissismusaa, pissikset vaihtaa lempiartistiaan kuin paitaa. Ihan sama mitä muut ajattelee,mä seison apulannan kaa niin myötä kuin vastoin käymisissä,ainakin tähän asti olen niin tehnyt! Me seistään maailman parhaan bändin lipun alla ja se on niiden menetys jotka ei sitä oo tajunnu! ;D

punainen

Niin Apulanta on aika kaukana "pissis/teinimusasta", ne tekee musaa tunteella!Joku sano et pojat olis muka rumia!? No monet pissistuttuni on hämmästelly et eihän siin oo ees ketään hyvännäkösii jätkii! Jeesus, jos joku kuuntele jotain musaa vaan sen takii et siin on söpöjä jätkiä...Mä oon usein miettiny miten Apulannan pojat voi kaiken lahjakkuutensa, älykkyytensä , hyväsydämisyydensä jälkeen olla vielä noinkin miellyyttävän näköisiä herroja? Tasan ei käy nämäkään lahjat...

btw

pissiksist tuli muuten mieleen et nehän kuuntele jotain r n' b:tä, joka muuten v*tun huonoa..

rautalintu

Pissikset ei todellakaan kuuntele Apulantaa! Ne kuuntelee Linkin parkkia ja Evanescensea. Ja muuta listamusaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Aika rankkaa yleistämistä... Ja käsite "listamusa" on ehkä vähän epäselvä. Eikös Apulantaki tässä viimeisimmillä levyillään ole noussut suoraan Suomen virallisen listan ykköseksi ja kärjessä pysytellyt, onko se silloin listamusaa ?
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Vilkku hei, listalla on vaan PaZgAA!!!!!!!!!111
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.